Ik ben een klacht gestart op klachtencompas.nl ik ben nu 3 weken en 3 dagen verder en begin er langzaam aan moe van te worden.
https://www.klachtenkompas.nl/ben/dubbe ... e5cf13c43a
Er is een dubbele afschrijving geweest in de maand juni alle andere maanden zijn immers gewoon enkel betaald. Ik kom echter niet door bij Ben eerst telefonisch toen via klachtenkompas toen via email waar je dus niet op kan reageren nu heb ik een ander email gekregen en die kunnen ze niet ontvangen vervolgens nog een keer via een ander email en geen reactie alleen via de email waar je niet op kan reageren. Bel afspraken worden niet nagekomen. Ik heb vandaag een aangetekende brief gestuurd wat kan ik nog meer doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbele betaling Ben
Re: Dubbele betaling Ben
wat dacht je van.... STORNEREN! gewoon even met je bank bellen en ze storten het terug... Wat zonde van al je moeite en kosten tot nu toe....
Je kan ook gewoon de betaling aanklikken op internet en dan staat er nota bene bij dat je hem kan terug vorderen.
Je kan ook gewoon de betaling aanklikken op internet en dan staat er nota bene bij dat je hem kan terug vorderen.
Als je dat doet krijg je vervolgens een bericht van Ben dat je niet betaald en dat ze je mobiel afsluiten als je niet optijd betaald.
Zijn er ook mensen actief op dit forum met iets meer verstand.
Zijn er ook mensen actief op dit forum met iets meer verstand.
-
renewouters
Als de betaling terecht is dan kan je inderdaad niet storneren (nou ja, je kunt het wel doen, maar dan krijg je problemen). Als de betaling niet terecht is kan je gewoon storneren.
Maar dat kan je zelf toch wel verzinnen? Daar heb je toch de mensen op dit forum niet voor nodig die geen verstand hebben?
Maar dat kan je zelf toch wel verzinnen? Daar heb je toch de mensen op dit forum niet voor nodig die geen verstand hebben?
-
moederslink
@TS: inloggen op Ik Ben met je account en je wachtwoord, dan kun je je ( betaalde ) facturen inzien. Anders via Facebook contact maken. Of copie bankafschrift met de dubbele betaling aangetekend opsturen. En zeker zelf ook nog alle betalingen nalopen in je eigen administratie , misschien heb je per ongeluk toch een maand overgeslagen...
Bedankt voor de reactie Moederslink ik heb blij te zien dat er iemand is die de tijd neemt om mijn klacht te lezen ipv gelijk als een kip zonder kop te gaan kakelen over Storneren of gaat speculeren over mijn bank saldo.
Ik heb gisteren een aangetekende brief met de betalingen opgestuurd.
Wat ik jammer vind is dat de klantenservice van Ben niet zelf de moeite neemt ik ben 3 weken en 4 dagen bezig te proberen dit aan Ben duidelijk te maken.
Ze hebben zelf geen enkele moeite genomen dit voor mij uit te zoeken. De klantenservice van Ben is van het niveau kleuter. Ik heb dit in mijn hele leven nog nooit mee moeten maken dat een bedrijf het een klant onmogelijk maakt te communiceren of mee te denken voor een oplossing. Het gaat mij dan niet alleen om het bedrag maar meer de tijd die ik hier verloren ben.
Er is nooit een saldo tekort geweest alles is altijd keurig netjes betaald voor iedere maand een afschrijving behalve dan in Juni.
Ik heb gisteren een aangetekende brief met de betalingen opgestuurd.
Wat ik jammer vind is dat de klantenservice van Ben niet zelf de moeite neemt ik ben 3 weken en 4 dagen bezig te proberen dit aan Ben duidelijk te maken.
Ze hebben zelf geen enkele moeite genomen dit voor mij uit te zoeken. De klantenservice van Ben is van het niveau kleuter. Ik heb dit in mijn hele leven nog nooit mee moeten maken dat een bedrijf het een klant onmogelijk maakt te communiceren of mee te denken voor een oplossing. Het gaat mij dan niet alleen om het bedrag maar meer de tijd die ik hier verloren ben.
Er is nooit een saldo tekort geweest alles is altijd keurig netjes betaald voor iedere maand een afschrijving behalve dan in Juni.
-
moederslink
@rjbvr , graag gedaan en ik hoop dat het duidelijk wordt daar voor je. Mijn ervaring met klantenservices in het algemeen is helaas dat je te maken krijgt met callcenter medewerkers , 100 x hetzelfde verhaal moet vertellen en dan nog geen steek verder komt. Echt ergerlijk, daarom handel ik in de meeste gevallen de dingen schriftelijk af. Hopelijk kan dit zo worden afgesloten. Goed weekend verder.