LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure abonnements wijzinging bij Simpel.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jacques12

Dure abonnements wijzinging bij Simpel.nl

Ongelezen bericht door jacques12 »

Onlangs heb ik mijn beltegoed bij Simpel.nl iets verhoogd maar naar nu blijkt dan gaat ook gelijk de internetbundel mee en kom ik een stuk duurder uit dan bij andere providers. Ik heb gebeld maar krijg het niet ongedaan en zit hier nu twee jaar aan vast.
Ik vind dat ik op deze wijze op slinkse manier bij de benen wordt genomen. Ik had het in de kleine lettertjes kunnen lezen maar dat is achteraf.

Iemand anders hier ervaring mee en rest mij niets anders dan hierin te berusten?

gr. Jacques

olaf79

Re: Dure abonnements wijzinging bij Simpel.nl

Ongelezen bericht door olaf79 »

Van welk abbo naar welk abbo ben je dan gegaan.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naar zwaarder en duurder is meestal wel mogelijk maar dan wel gelijk 1 of 2 jaar contract dus eerst zelf zoeken voor je iets vraagt.

Volgende keer dus niet zomaar verhogen maar eerst online zoeken naar hun voorwaarden en jammer maar een goedkopere duurder maken en nog verlengen naar 2 jaren van lopende contract is voor hun winst en daar zitten ze voor...

jacques12

ik vind dit wel kortzichtig ze verdienen nu de komende twee jaar nu 150 euri meer maar zijn mij als klant kwijt daarna. Gebrek aan visie en alleen maar uit op zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen.

olaf79

maar wat was je abbo en wat is het nu?

jacques12

ik had eerst 5 euro beltegoed voor 50 minuten bellen en 7 euro voor 500 mb

nu heb ik 10 euro beltegoed voor 250 minuten en maar liefst 2000 mb voor 16 euro

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

jacques12 schreef:ik had eerst 5 euro beltegoed voor 50 minuten bellen en 7 euro voor 500 mb

nu heb ik 10 euro beltegoed voor 250 minuten en maar liefst 2000 mb voor 16 euro
Dan ben je omgerekend naar euro(cent)/belminuut en per Mb toch voordeliger uit?

olaf79

jacques12 schreef:ik had eerst 5 euro beltegoed voor 50 minuten bellen en 7 euro voor 500 mb

Volgens mij is bij Simpel het bel abonnement los van het internet abonnement te bestellen. Je kunt dus gewoon extra belminuten nemen en je internet bundel gelijk houden. Ik denk dat je gewoon jezelf vergist hebt of spijt dat je teveel mb's hebt.

jacques12

dat klopt. wanneer je instapt is het allemaal flexibel en kun je zelf bepalen wat je wilt, maar wanneer je nadien een contract wilt wijzigen komt deze aap uit de mouw.
P.s. het gaat me niet om het geld maar ik wil gewoon lotgenoten of toekomstige simpel.nl klanten waarschuwen voor deze, in mijn ogen, misleiding

Gesloten