Weten jullie dat Dutchtone mobiele nummers die geporteerd zijn = behouden zijn, niet kunnnen bereiken?
Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement.
Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.
Wie heeft hier ervaring mee en eventueel oplossingen ervaren?
Louisa
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dutchtone kan "Behouden/ Geporteerde Nrs" niet bellen.
Re: Dutchtone kan "Behouden/ Geporteerde Nrs" niet bellen.
Kan gebeuren. Er gaat wel eens wat vaker mis met nummerbehoud en dit is een klassiek voorbeeld van datgene wat er mis gaat.
Je hebt de klacht al aan T-Mobile doorgegeven, dus het zou opgelost kunnen worden. Voor de zekerheid kun je ook overwegen om de klacht via de D* klanten ook bij D* neer te leggen.
Je hebt de klacht al aan T-Mobile doorgegeven, dus het zou opgelost kunnen worden. Voor de zekerheid kun je ook overwegen om de klacht via de D* klanten ook bij D* neer te leggen.
Re: Dutchtone kan "Behouden/ Geporteerde Nrs" niet bellen.
hoi louisa,
ik heb het probleem zelf ook ervaren het probleem ligt bij dutchtone, omdat dutchtone de portering niet volledig voltooid. Af en toe lukt het wel maar 9 van de 10 keer heb ik gehoord dat het fout gaat !!!
ik heb het probleem zelf ook ervaren het probleem ligt bij dutchtone, omdat dutchtone de portering niet volledig voltooid. Af en toe lukt het wel maar 9 van de 10 keer heb ik gehoord dat het fout gaat !!!