LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duur SMSen met Aldi Talk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Keriet

Duur SMSen met Aldi Talk

Ongelezen bericht door Keriet »

Aldi Talk lijkt heel goedkoop maar dat is bedrog! SMSjes zouden maar 4 eurocent per keer kosten. Als je langere berichten van meer dan paar regels stuurt dan kunnen de kosten oplopen tot 24 eurocent per SMS, duurder dan bij KPN. Je kunt dit eenvoudig controleren door direct voor en na een SMS via *101# je beltegoed op te vragen. Ik heb Aldi Talk ermee geconfronteerd maar die zeggen doodleuk dat ik meer dan 1 SMS heb verstuurd op dat moment.

superklaver

Re: Duur SMSen met Aldi Talk

Ongelezen bericht door superklaver »

dit komt omdat een sms maar een bepaald aantal tekens mag bevatten. Kom je daarboven dan wordt het als meerdere berichten gerekend. Voor zover ik weet is dit bij iedere provider zo. Dus voor jou lijkt het op 1 sms, maar omdat die dan zo lang is, zijn het er in werkelijkheid meerdere. Zelf kan ik het zien tijdens het tyen van de sms'jes hoever ik op dat moment zit. Soms kom ik ook wel aan 3 keer de kosten.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

160 Tekens.

Keriet

Ongelezen bericht door Keriet »

Bedankt @ alle posters.

Gesloten