Begin oktober heb ik een HTC One gekocht.
Nadat ik na 4 dagen het plastic van mijn scherm afaalde kwam ik er tot mijn verbazing achter dat een luchtbelletje een barst was aan de binnenkant van mijn scherm. Ik heb contact opgenomen met htc en de volgende dag kwamen ze het toestel ophalen. Nu verklaren ze dat het scherm door mijn eigen toedoen is beschadigd en beroepen zij zich op valschade resultaat 180 eu voor reparatie.
Het punt nu is dat ik 100% zeker ben dat mijn telefoon geen enkele schade heeft opgelopen toen ik Het wegstuurde. Ik weet nu niet of ze zich beroepen op valschade om zichzelf in te dekken voor de kosten of dat mijn toestel tijdens transport daadwerkelijk is beschadigd.In ieder geval licHt Het toestel nog bij ze.
Ik heb vanmiddag met Dynafix gebeld, voor 45ct per minuut, dat schiet ook niet op. Veel gelul weinig actie. Ik snap niet waarom HTC , Samsung etc. met deze boeven samenwerken. Jullie zullen wel begrijpen dat ik echt witheet ben van deze onzin, vooral omdat ik de apple service gewend ben dat in vergelijking tot deze Service echt tot royaal gerekend mag worden.
Als ik de klachten zo lees wordt het denk ik echt tijd om die toko te ontmantellen, hoeveel meer mensen moeten er door en opgelicht worden.
PS DYNAFIX is te bereiken op een 045 nummer maar als je dit belt dan zijn ze niet bereid om je door te verbinden omdat ze die 45 ct per minuut ook nog af willen troggelen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DYNAFIX & HTC
Re: DYNAFIX & HTC
Hoi,
Ik heb een soortgelijk probleem bij Dynafix & HTC...
Ze hebben mooi het toestel van mijn vrouw opgehaald een HTC OneV
waar het scherm het van heeft begeven omdat de accu sterk oververhit werd.
Een duidelijk garantie geval.. maar omdat toevallig (al enige tijd trouwens)
een scheurtje (welke meer een krasje lijkt) in een hoekje zit,
word er gezegd dat de reparatie ineens helemaal niet onder garantie kan gebeuren.
- duidelijk een smoesje dus...
Dynafix verschuilt zich er ook nog eens achter dat HTC eist dat een toestel helemaal gerepareerd word.
Dus als je bijvoorbeeld je toestel opstuurt voor een nieuwe accu onder garantie,
en er zit toevallig een scheurtje in het scherm, vervalt de hele garantie?!?
Grts
Ik heb een soortgelijk probleem bij Dynafix & HTC...
Ze hebben mooi het toestel van mijn vrouw opgehaald een HTC OneV
waar het scherm het van heeft begeven omdat de accu sterk oververhit werd.
Een duidelijk garantie geval.. maar omdat toevallig (al enige tijd trouwens)
een scheurtje (welke meer een krasje lijkt) in een hoekje zit,
word er gezegd dat de reparatie ineens helemaal niet onder garantie kan gebeuren.
- duidelijk een smoesje dus...
Dynafix verschuilt zich er ook nog eens achter dat HTC eist dat een toestel helemaal gerepareerd word.
Dus als je bijvoorbeeld je toestel opstuurt voor een nieuwe accu onder garantie,
en er zit toevallig een scheurtje in het scherm, vervalt de hele garantie?!?
Grts
In plaats van te klagen bij/over de fabrikant en Dynafix is het misschien verstandiger om je tot de verantwoordelijke partij te wenden: de verkoper...
Jemig.. wat ben jij slimArneLH schreef:In plaats van te klagen bij/over de fabrikant en Dynafix is het misschien verstandiger om je tot de verantwoordelijke partij te wenden: de verkoper...
Waarom deze reactie? oh wacht jij bent TS nietProlix schreef:Jemig.. wat ben jij slimArneLH schreef:In plaats van te klagen bij/over de fabrikant en Dynafix is het misschien verstandiger om je tot de verantwoordelijke partij te wenden: de verkoper...Oh wacht, je bent TS niet
Zelfde Probleem hier.... wordt door vodafone ook niets ondernomen. Oplader (contact in telefoon) deed het niet (4 dagen oud toestel), opgestuurd..... Nu heb ik hem terug gekregen met een scheur in het scherm, en mijn microfoon doet het ook niet meer. Het probleem met het opladen bestaat nog steeds. Baal echt van Vodafone, en van Dynafix.
Dynafix en wie dan ook, Huawei in dit geval.
Twee jaar garantie lijkt heel wat maar een deal van jouw verkoper( in mijn geval Kijkshop) met dynafix betekent gewoon dat je heel veel meer gaat betalen. Mijn toestel (van april, maar niet grappig) bleef steken op het beginscherm en werd "gerepareerd" middels een "softwareupdate". Drie weken later hetzelfde probleem maar nu (weer zelf opsturen, 6,75) blijkt hoera vochtschade. Hoera want de klant betaalt alles. Na info bleek die vochtschade aan de batterij te zijn. Nieuwe batterij €54.45 Zo niet €36.30 betalen voor "onderzoekskosten". Want ja, die zijn ook voor de klant met garantie ook al had hij nog lang niet door dat er vochtschade was, ook niet na eigen inspectie van de batterij, die volgens de streepjes overigens gewoon vol was.
Dit oplichtersschema blijkt dynaflix al jaren met groot succes te hanteren gezien het grote aantal klachten op deze site en het verbaast mij daarom dat Huawei dat zich graag in onze markt wil vestigen met deze "dienstverlener", behalve dat ik kan begrijpen dat hij voor Huawei of Kijkshop zeer scherpe prijzen hanteert.
Huawei bevestigt mij dat bij een extern probleem (de fameuze vochtschade) de onderzoekskosten voor de klant zijn, ook al wist, noch kon hij weten, dat er externe schade was.
Hallo, nu moet ik dus €55 betalen en dan maar afwachten of het probleem werkelijk verholpen is terwijl ik geen idee heb of de deskundigheid van de dynaflixers verder gaat dan het vermogen een keer op de batterij te spugen?
Nee, dan neem ik liever mijn verlies en heb ik liever dat ze het ding in hun .... stoppen en mij ellenlang aanmaningen en deurwaardersexploten sturen en mij vervolgen met gerechtelijke procedures om hun "onderzoekskosten"vergoed te krijgen. Gedaan met mijn burgerlijke gehoorzaamheid.
Weg met dynaflix en de zogenaamd fatsoenlijke bedrijven die er zaken mee doen.
Twee jaar garantie lijkt heel wat maar een deal van jouw verkoper( in mijn geval Kijkshop) met dynafix betekent gewoon dat je heel veel meer gaat betalen. Mijn toestel (van april, maar niet grappig) bleef steken op het beginscherm en werd "gerepareerd" middels een "softwareupdate". Drie weken later hetzelfde probleem maar nu (weer zelf opsturen, 6,75) blijkt hoera vochtschade. Hoera want de klant betaalt alles. Na info bleek die vochtschade aan de batterij te zijn. Nieuwe batterij €54.45 Zo niet €36.30 betalen voor "onderzoekskosten". Want ja, die zijn ook voor de klant met garantie ook al had hij nog lang niet door dat er vochtschade was, ook niet na eigen inspectie van de batterij, die volgens de streepjes overigens gewoon vol was.
Dit oplichtersschema blijkt dynaflix al jaren met groot succes te hanteren gezien het grote aantal klachten op deze site en het verbaast mij daarom dat Huawei dat zich graag in onze markt wil vestigen met deze "dienstverlener", behalve dat ik kan begrijpen dat hij voor Huawei of Kijkshop zeer scherpe prijzen hanteert.
Huawei bevestigt mij dat bij een extern probleem (de fameuze vochtschade) de onderzoekskosten voor de klant zijn, ook al wist, noch kon hij weten, dat er externe schade was.
Hallo, nu moet ik dus €55 betalen en dan maar afwachten of het probleem werkelijk verholpen is terwijl ik geen idee heb of de deskundigheid van de dynaflixers verder gaat dan het vermogen een keer op de batterij te spugen?
Nee, dan neem ik liever mijn verlies en heb ik liever dat ze het ding in hun .... stoppen en mij ellenlang aanmaningen en deurwaardersexploten sturen en mij vervolgen met gerechtelijke procedures om hun "onderzoekskosten"vergoed te krijgen. Gedaan met mijn burgerlijke gehoorzaamheid.
Weg met dynaflix en de zogenaamd fatsoenlijke bedrijven die er zaken mee doen.
Goedemiddag,
Ik maakte mij ernstige zorgen over de gang van zaken met mijn HTC ONE X, waar een deel van het touchscreen niet meer werkte. (Toestel is ruim anderhalf jaar oud, maar niks geks mee gebeurd) Na diverse negatieve verhalen te hebben gelezen over Dynafix, was ik bang dat dit een droevig verhaal zou worden, met een toestel wat eeuwig onderweg was voor reparatie en vervolgens stuk terugkomt of met een hoge rekening.
Het tegendeel bleek waar. Toestel aangemeld voor reparatie bij HTC, mail ontvangen van HTC én Dynafix dat ze m'n toestel komen ophalen. Dag van ophalen werd het toestel netjes door de koerier verpakt en de volgende dag al bericht dat het toestel weer klaar voor retourzending was. Maandag is het toestel opgehaald, donderdag werd het weer afgeleverd. Scherm en batterij zijn vervangen, kosten....... € 0,00 !!
Het is toch super dat ze je toestel zelfs komen halen en terugbrengen!
Mijn ervaring is dus louter positief!
Jeroen.
Ik maakte mij ernstige zorgen over de gang van zaken met mijn HTC ONE X, waar een deel van het touchscreen niet meer werkte. (Toestel is ruim anderhalf jaar oud, maar niks geks mee gebeurd) Na diverse negatieve verhalen te hebben gelezen over Dynafix, was ik bang dat dit een droevig verhaal zou worden, met een toestel wat eeuwig onderweg was voor reparatie en vervolgens stuk terugkomt of met een hoge rekening.
Het tegendeel bleek waar. Toestel aangemeld voor reparatie bij HTC, mail ontvangen van HTC én Dynafix dat ze m'n toestel komen ophalen. Dag van ophalen werd het toestel netjes door de koerier verpakt en de volgende dag al bericht dat het toestel weer klaar voor retourzending was. Maandag is het toestel opgehaald, donderdag werd het weer afgeleverd. Scherm en batterij zijn vervangen, kosten....... € 0,00 !!
Het is toch super dat ze je toestel zelfs komen halen en terugbrengen!
Mijn ervaring is dus louter positief!
Jeroen.