LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynafix poging tot oplichting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Itzabyss
Contacteer:

Dynafix poging tot oplichting

Ongelezen bericht door Itzabyss »

Ik ontdekte een scheur in het scherm van mijn #Samsung Galaxy s7edge. Ik neem contact op met Samsung en via de site maak ik een ophaal afspraak bij #Dynafix. Ik was er van overtuigd dat de scherm schade ontstaan is door een oververhitte batterij dmv het opladen via de fastcharger die Samsung er bij leverd. Dynafix geeft echter aan dat het toestel niet meer te maken is. En dat ik kan kiezen uit twee opties. Een nieuw toestel a €425,- of het toestel ongerepareerd retour a €53. Verder krijg ik niet te horen wat precies de oorzaak is.
Ik vraag naar een rapport waar uit blijkt dat mijn toestel total loss is. maar ze geven aan geen rapport te maken. Ze maken helemaal niks. geen foto's van de schade, niks.

Ik besluit mijn toestel ongerepareerd retour te laten komen omdat ik het vertrouwen nu al kwijt ben. Ondertussen meld ik bij mijn verzekering dat mijn toestel niet te repareren is. Zij vragen om een total loss verklaring van Dynafix.

En dan komt de aap uit de mouw. Dynafix geeft mij geen total loss verkaring omdat het toestel nog wel te repareren is. Nu ineens wel, ook gek :shock: :shock: .
Maar nu begin ik het te snappen. Ze wilde mijn Galaxy S7edge gratis innemen. Ze wilde mij een refurbished S7edge verkopen voor 425,-. Ze maken mijn 7edge en die verkopen ze weer aan de volgende gedupeerde. En als het dan toch een Garantie probleem was konden ze die kosten ook weer declareren bij Samsung.

Nu zoek ik meerder mensen die ongeveer het zelfde mee maken. Dit geld denk ik vooral bij lastige schermen zoals de S7edge en de 6 edge.
Ik heb ook een klacht bij Klacht.nl neer gelegd en google recensie
https://goo.gl/sx6arA
https://goo.gl/U2wWdM

crazyme

Re: Dynafix poging tot oplichting

Ongelezen bericht door crazyme »

Dus omdat ze geen rapport maken bent u direct het vertrouwen kwijt ?

Waar is hier de oplichting eigenlijk ? Dat is nogal een zware beschuldiging !

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wanneer stuurt een bedrijf nu eindelijk eens hun juristen af op mensen die ten onrechte dit soort zware beschuldigingen doen. Bedrijven zijn veel te bang om dit te doen (stel je voor dat je bij Mevr. H. in de uitzending moet komen) terwijl ze gewoon in hun recht staan.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Nu ben ik zelf ook niet van de ongefundeerde beschuldigingen maar als mij verteld wordt dat een toestel "Total loss" is en "ineens" is het wel te repareren gaan bij mij de nekharen toch ook wel rechtop staan. Bovendien is Dynafix ook nog al snel van de "vochtschade" totdat je zelf toch vantevoren foto's gemaakt had van de sensoren dan was het "sorry , 2 toestellen verwisseld".

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

En dan komt de aap uit de mouw. Dynafix geeft mij geen total loss verkaring omdat het toestel nog wel te repareren is. Nu ineens wel, ook gek :shock: :shock: .
Heel belangrijk in deze, hoe kwam deze aap uit de mouw ?

Is dit door Dynafix alsnog gemeld, of is het het idee van de topicstarter. Dat maskt een groot verschil.

Gesloten