LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] e-mail verstuuren naar t-mobile maar geen antwoord teru

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dennishh

e-mail verstuuren naar t-mobile maar geen antwoord teru

Ongelezen bericht door dennishh »

hallo ik heb laast meerde e-mail verstuurt naar t-mobile over de kosten van simlocken maar je krijgt nooit geen email of antwoord op terug hebbej jullie daar ook vaak last van ik vin dhet niet normaal meer zo iets volgen mijn doet t-mobile niks op die email uit

groeten dennis

maybe

Re: e-mail verstuuren naar t-mobile maar geen antwoord teru

Ongelezen bericht door maybe »

He Dennis. Allereerst kun je voortaan je teksten beter te begrijpen maken. IPV alles aan 1 stuk door te typen met allerlei typfouten en rare zinsopbouwen.

Maar goed, het is natuurlijk heel vervelend dat je geen reacties krijgt op je e-mails, maar waarom probeer je ze niet te bellen.

Dan hoef je niet op antwoord te wachten maar hoor je gelijk wat het kost. Ik denk niet dat het veel nut heeft om dit hier op Radar te zetten. Wij kunnen hier ook niks aan doen.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

T-mobile heeft in bijna iedere stad wel een sevice winkel, loop daar eens naar binnen.

Buiten, is waar de vogeltjes fluiten!

miss sassy

Ongelezen bericht door miss sassy »

he Dennishh,

je geeft aan een email verstuurd te hebben, dit betekend dat je toegang hebt tot internet je zou ook even op de site van T-Mobile kunnen kijken wat de kosten zijn..... :idea:

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

hij heeft ook een telefoon en heeft ook niet de moeite genomen om even te bellen, dus waarom zou hij dan wel op internet gaan zoeken.

Hij kan toch beter gaan mailen, weten dat ze het niet zullen beantwoorden en dan vervolgens hier gaan zeuren omdat ze niet antwoorden. En verwachten dat wij daar wel iets aan kunnen doen.

miss sassy

Ongelezen bericht door miss sassy »

waarschijnlijk omdat hij wachten bij de klantenservice ook te lang vindt duren dus dan geef je hem weer een reden om te klagen...

maar ik heb het voor je opgezocht dennis en hierna zou je het forum kunnen sluiten...

Opheffen SIM-blokkering

Dienst Tarief

Binnen 0-3 maanden na activering € 120,- eblokkeringskosten
Binnen 3-6 maanden na activering € 90,- deblokkeringskosten
Binnen 6-9 maanden na activering € 70,- deblokkeringskosten
Binnen 9-12 maanden na activering € 50,- eblokkeringskosten
Vanaf 12 maanden na activering gratis

zo dus reken maar uit wat je kwijt bent.!! :wink:

Gesloten