Sinds maart 2014 ben ik naar een nieuwe provider gegaan in plaats van Hollands nieuwe. Nu ontvang 2 weken na mijn vertrek bij heb een email voor een betaling van 10 euro. Een nota terwijl ik al weg ben? Heb hen een mail gestuurd met de vraag waar dit betrekking op had. 2 weken later ontvang ik een mail met een nota 10 euro + 10 euro heraansluitingskosten?? Heraansluiting? Ik ben al ruim een maand weg bij jullie. Uiteindelijk heb ik iemand gesproken en die gaf aan dat ik toch de 20 euro moet overmaken en dan zullen zij wel weer 10 euro terugboeken. He??? wat is dat nou? Kosten in rekening brengen die niet een mogelijk zijn? En dan de klant dit eerst laten betalen? Moet toch niet gekker worden. Ook is het alleen mogelijk om via IDeal te betalen. Dat wil ik niet. Graag ontvang ik het bankrekeningnummer van Hollandsnieuwe zodat ik 10 euro kan overmaken i.p.v. 20 euro. Dat is niet mogelijk meneer aldus de medewerker van Hollandsnieuwe!
Wat een raar gedoe. Weer 1 voorbeeld van vreemde zaken bij Hollandsnieuwe
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Echt weer HollandsNieuwe
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Re: Echt weer HollandsNieuwe
Beste albo1978,albo1978 schreef:Sinds maart 2014 ben ik naar een nieuwe provider gegaan in plaats van Hollands nieuwe. Nu ontvang 2 weken na mijn vertrek bij heb een email voor een betaling van 10 euro. Een nota terwijl ik al weg ben? Heb hen een mail gestuurd met de vraag waar dit betrekking op had. 2 weken later ontvang ik een mail met een nota 10 euro + 10 euro heraansluitingskosten?? Heraansluiting? Ik ben al ruim een maand weg bij jullie. Uiteindelijk heb ik iemand gesproken en die gaf aan dat ik toch de 20 euro moet overmaken en dan zullen zij wel weer 10 euro terugboeken. He??? wat is dat nou? Kosten in rekening brengen die niet een mogelijk zijn? En dan de klant dit eerst laten betalen? Moet toch niet gekker worden. Ook is het alleen mogelijk om via IDeal te betalen. Dat wil ik niet. Graag ontvang ik het bankrekeningnummer van Hollandsnieuwe zodat ik 10 euro kan overmaken i.p.v. 20 euro. Dat is niet mogelijk meneer aldus de medewerker van Hollandsnieuwe!
Wat een raar gedoe. Weer 1 voorbeeld van vreemde zaken bij Hollandsnieuwe
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat u nog een rekening krijgt, terwijl het abonnement niet meer loopt bij hollandsnieuwe. Ik zoek dit graag voor u uit. Zou u uw 06nummer dat u had bij hollandnsieuwe, geboortedatum, adres en woonplaats willen sturen in een privebericht of via Facebook of Twitter? Dan pak ik uw gegevens erbij.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe