April dit jaar telefoon gekocht HTC One SV, deze is sindsdien 5 keer weg geweest voor reparaties. Paar keer andere issues, maar over het algemeen onverstaanbaar geluid op de bluetooth carkit (af fabriek Audi), terwijl deze met elke andere telefoon die ik eerder had (HTC desire, HTC radar, Nokia Lumia 800 en Nokia Lumia 620) goed werkt.
Bij vijfde (!!!) keer opsturen toezegging gekregen op nieuw toestel van hetzelfde model terwijl ik al aangegeven heb dat ik het model niet meer vertrouwde.
Waar ik al bang voor was, het nieuwe toestel werkte ook niet goed met carkit. Weer contact opgenomen met klantenservice, maar helaas wil HTC het probleem niet definitief oplossen. Ik kan het toestel voor de 6e keer opsturen, maar het vertrouwen in dit model telefoon is nu compleet voorbij.
Coulance kende men helaas niet. 5 keer een telefoon opsturen is blijkbaar niet genoeg reden voor coulance.
Men heeft mijn zaak ter escalatie aangeboden bij het escalatieteam, maar die zeggen uiteindelijk gewoon nee. Daar sta ja dan met een telefoon die je voor een hoop geld hebt gekocht en waar je niet mee uit de voeten kunt. En de fabrikant helpt je gewoon niet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindeloze HTC problemen zonder oplossing
-
mark-samoa
Re: Eindeloze HTC problemen zonder oplossing
Strikt genomen heeft HTC ook niet gekozen voor die Audi..mark-samoa schreef:April dit jaar telefoon gekocht HTC One SV, deze is sindsdien 5 keer weg geweest voor reparaties. Paar keer andere issues, maar over het algemeen onverstaanbaar geluid op de bluetooth carkit (af fabriek Audi), terwijl deze met elke andere telefoon die ik eerder had (HTC desire, HTC radar, Nokia Lumia 800 en Nokia Lumia 620) goed werkt.
Bij vijfde (!!!) keer opsturen toezegging gekregen op nieuw toestel van hetzelfde model terwijl ik al aangegeven heb dat ik het model niet meer vertrouwde.
Waar ik al bang voor was, het nieuwe toestel werkte ook niet goed met carkit. Weer contact opgenomen met klantenservice, maar helaas wil HTC het probleem niet definitief oplossen. Ik kan het toestel voor de 6e keer opsturen, maar het vertrouwen in dit model telefoon is nu compleet voorbij.
Coulance kende men helaas niet. 5 keer een telefoon opsturen is blijkbaar niet genoeg reden voor coulance.
Men heeft mijn zaak ter escalatie aangeboden bij het escalatieteam, maar die zeggen uiteindelijk gewoon nee. Daar sta ja dan met een telefoon die je voor een hoop geld hebt gekocht en waar je niet mee uit de voeten kunt. En de fabrikant helpt je gewoon niet.
En wat is de reaktie van Audi?mark-samoa schreef:Men heeft mijn zaak ter escalatie aangeboden bij het escalatieteam, maar die zeggen uiteindelijk gewoon nee. Daar sta ja dan met een telefoon die je voor een hoop geld hebt gekocht en waar je niet mee uit de voeten kunt. En de fabrikant helpt je gewoon niet.
Vanaf de A6 werkt het prima...Dirkie schreef:En wat is de reaktie van Audi?
-
Leo The Emperor
Google eens op Audi-bluetooth-problemen en er komen meerdere soortgelijke problemen naar voren.mark-samoa schreef:April dit jaar telefoon gekocht HTC One SV, deze is sindsdien 5 keer weg geweest voor reparaties. Paar keer andere issues, maar over het algemeen onverstaanbaar geluid op de bluetooth carkit (af fabriek Audi), terwijl deze met elke andere telefoon die ik eerder had (HTC desire, HTC radar, Nokia Lumia 800 en Nokia Lumia 620) goed werkt.
Het heeft waarschijnlijk iets te maken compatibiliteit van de (nieuwere) telefoon-software met de (oudere) bluetooth-software in de Audi.
De telefoon is dus niet kapot net zomin als de carkit. Is er voor u geen software update voor bluetooth via Audi beschikbaar ?
Updates voor de VAGCOM zijn erg prijzig, en nee.. gratis doen ze dat niet. Schandalig? Ja.Leo The Emperor schreef:... Is er voor u geen software update voor bluetooth via Audi beschikbaar ?