LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ek Sms Spel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Markiej

Ek Sms Spel

Ongelezen bericht door Markiej »

khad meej gedaan aan dat ek sms spel met die vragen dat je moest smsen naar 4949 van SBS6 khad al stuk of 100 berichtjes gestuurd stuk of 60 euro naar de vervelend..!! khad 70punten oofsowiets en de vragean kwamen steds maar opnieuw.. kwil mijn geld trug..!!

Gast

Re: Ek Sms Spel

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom wil je je geld terug?
Je hebt toch heel bewust meegedaan?

Markiej

Jah ik wil m'n geld trug omdat...
kijk je hebt meej gedaan he..
maar je blijft steeds door smse er komt gewoon geen einde
aan dat slaat gewoon nergens op..!!

Gast

Goh........., raar is dat wanneer je je voor een abonnement aanmeld waar dat van te voren vermeld is.....
Gewoon je weer afmelden hè......
Enne, eerder bij nadenken.....
Geld is foetsie, zal je echt niet terug krijgen :lol:

Markiej

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/0/596 kijk daar dan eens daar staat dat ook van dat sms spel.. daar kon je gewoon niks aan doen.. het gaat gewoon steeds door die stoppen er niet mee.. is niks afmelden ofso..!!

Gast

Het is wel degelijke een sms-abonnement.
Lees voor je aan zoiets begint goed de voorwaarden.....
Zoals ik al zei, geld kan je naar fluiten.......
Deze diensten worden goed gecommuniceerd (wat niet wil zeggen dat het het er mee eens ben), alleen vergeten de mensen vaak te lezen!!!
Achteraf gaan ze dan klagen, terwijl het hun eigen schuld is.

Markiej

er was niks te lezen sukkel..!! het kwam op TV onder de wedstrijd nederland belgie..!! :evil:

Gast

Hoe heb je je aan moeten melden?
Wat was het eerste smsje dat je moest sturen?

Miranda

Ongelezen bericht door Miranda »

raar dat je op 1 avond 100 smsjes gekregen hebt...

Dominique

Ongelezen bericht door Dominique »

Ik heb 89 punten verzameld. (gelukkig had ik nog een hoop geld over van mijn tel. abbonement.. opgespaart).

Maar ik vind dat jij niet kan zeggen ''gast''.. dat het een sms-abbonement is. want dat is het NIET. Het is op TV, een samenwerking van SBS, Vodafone en Skyradio.. nou Vodafone wil nog wel eens mensen oplichten, maar SBS en Sky geloof ik gewoon niet...

Toch is het zo dat je NOOIT te horen krijgt of je nou WEL of niet hebt gewonnen. Het is nu al een week of 3 op tv, elke keer die commercial van dat sms spel. met Win een reis naar alle wedstrijden of win een reis naar nederland - duitsland.

Je SMS't gewoon het antwoord op de vraag, en dan krijg je een nieuw sms-je... die zegt: je hebt nu 89 punten, in welk land werd het EK 1992 gehouden... blablabal a: Zweden, B: portugal, C:Denemarken ...

nou dan sms je bijvoorbeeld: EK A .. en dan krijg je een nieuw smsje met daarin: je hebt nu 90 punten... en dan hier weer de volgende vraag.

Je gaat er dan vanuit dat er wel een einde aanzit, nou mooi niet. Ik eis ook gewoon mijn geld terug, en stap zeker naar de rechter indien ik geen smsje krijg of ik nou wel of nie gewonnen heb. Laat dan op zijn minst op een site zien op welke plaats je staat.. je hebt namelijk behoorlijk wat punten.

btw, Als je lang genoeg sms't .. had je helemaal niet mee hoeven spelen, dan had je genoeg geld voor een kaartje en een reis naar portugal.

Dominique

Ongelezen bericht door Dominique »

Nog ff wat bijvoegen...

Als dit dus een oplichterij is, wil ik graag met de andere gedupeerde mensen ff naar het hoofdkantoor van SBS stappen hier in amsterdam en vragen wat dit te betekenen heeft. En of ze die commercial onmiddelijk van de buis willen halen...

Gast

Dominique,

Ik denk dat ik (helaas) heel goed weet waar ik het over heb.
Het is min of meer een abonnementsvorm.
Zolang je antwoord geeft op de vragen zal je steeds een nieuwe vraag toegestuurd krijgen.

Om ook nog even in te gaan op oplichterspraktijken van Vodafone.
Misschien doen ze niet alles even netjes, maar ik weet dat juist zij er heel erg scherp zijn op het naleven van de smsgedragscode.
Wanneer dit niet volgens de gedragscode zou zijn had Vodafone er allang voor gezorgd dat de dienst niet door zou gaan.

joopie

Ongelezen bericht door joopie »

Ik deed dus ook mee aan dat sms spel, vond het vreemd dat er zoveel vragen beantwoord moesten worden en bij de 6e vraag toetste ik even 'sms-spel sbs6' in op Internet en wat zag ik tot mijn grote verbazing?? Jullie forum, ben ik even blij dat ik niet verder ben gegaan. Ik ben ik nou toch wel een beetje boos, niet zozeer vanwege het geld maar vanwege de onduidelijkheid van het spelletje. Als je niet weet hoeveel vragen je moet beantwoorden blijf je al 'onwetende' maar doorgaan totdat je een bericht krijgt waarin staat dat je je koffers mag pakken, of in ieder geval kans maakt op die kaarten. Dat doen ze niet en ik vind dat misleidend. Natuurlijk is het je eigen keuze maar er is wat dat betreft zoveel onduidelijkheid wanneer het eind in zicht is. :evil: :evil:

Joopie

Ongelezen bericht door Joopie »

Moet je je nu ook weer afmelden bij deze service, of blijft me dat bespaard bij deze?

Gast

Zodra je geen vragen meer beantwoord zullen ze hoogst waarschijnlijk niet meer sturen.
Je hoeft je waarschijnlijk dus niet af te melden.

Vhate

Ongelezen bericht door Vhate »

22323

Utregie

Ongelezen bericht door Utregie »

mensen om sbs6 ff goed an te pakken heb ik hier een mailadres waar jullie allemaal met klachten kunnen aankloppen. Het is verstandig om hun mailbox te overspoelen met mails, het liefst met de oh zo gevreesde emailbommetjes. Ga ervoor want ze geven echt niks om trouwe oranjesupporters

[email protected]

gegroet

Gast

Ja Utregie, hele goede actie...NOT! :roll:

Denk je nu echt dat iemand daarmee geholpen is? Zo zullen serieuze vragen niet meer beantwoord (kunnen) worden. Echt een zeer zinvolle actie! Sukkel!

Gesloten