| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ellende met Pretium, the story continues
Ellende met Pretium, the story continues
Ik ben op enig moment door iemand van Pretium benaderd om naar aanleiding van hun mooie praatjes lid te worden. Ik heb toen gezegd dat ik dat wel wilde nadat ik de voorwaarden had gelezen. Aangezien Pretium dus een brief verstuurd waarop je moet reageren met de mededeling dat je het niet wilt en dat je er anders gewoon aan vast zit, verschaf je jezelf dus een uitdaging. Ik heb de brief dus thuis gekregen in een periode dat ik op vakantie ging. Toen ik thuis kwam was de periode om te reageren dus verstreken en was ik dus lid. Even gebeld om dit te regelen. Nou, vergeet het maar. Opeens zijn ze niet meer thuis. Vandaag heb ik gebeld om het toch nog maar eens voor het voetlicht te brengen en het meisje (niet gehinderd door enige vorm van intelligentie) vond het niet relevant voor het gesprek! Toen ik haar zei dat ik dat wel even op wilde nemen want ik vond het zo grappig dat deze vraag om service niet relevant was in een gesprek met de klantenservice. Ze gaf geen toestemming en een hoop bla bla. Einde gesprek. Ik ga maar weer eens een briefje schrijven om het abbonnement als nog te beeinidigen. Gaven ze nou nog een normaal antwoord, dan kon je er nog wat mee. Wat een ballentent. Ik zie de directeur van deze boevenbende nog op tv zitten. De uitstraling van een koude drol. Ik ga maar weer eens op zoek naar een betrouwbare telecomaanbieder..... Weet iemand of deze er uberhaupt wel zijn? Zucht....
-
gravedigger
Re: Ellende met Pretium, the story continues
Natuurlijk zijn er betrouwbare providers. Net zo goed als er onbetrouwbare klanten zijn. Die lezen eerst de voorwaarden en geven dan aan abonnee te willen worden en zijn kwaad als ze dat niet op kunnen zeggen. Contract=contract !!
Dit is geweldig! Dit is dus de reactie van het meiske wat ik aan de lijn had. Hiermee bewijst ze dus dat het vermoeden dat ze niet door enige intelligentie werd gehinderd bevestigd. Wie gaat er nou op deze manier reageren. Hiermee bewijst ze Pretium echt een hele goede dienst. NOT! Nu weten alle mensen die dit lezen wat voor bedrijf dit is.
Ik zal hem ook doorzetten naar de directeur van wie ik toevallig het emailadres heb.
Heerlijk. Dit was precies de reactie om mijn gelijk te bewijzen.
Ik zal hem ook doorzetten naar de directeur van wie ik toevallig het emailadres heb.
Heerlijk. Dit was precies de reactie om mijn gelijk te bewijzen.
-
gravedigger
Suc6 er mee

Ik denk dat hier sprake is van een misinterpretatie.
M.i. bedoelt gjvanb dat hij eerst de voorwaarden wil lezen voordat hij lid wordt, en dat Pretium vervolgens een contract stuurt (net zoals een aantal energieboeren, ze sturen geen informatie, je zit er na het telefoontje al aan vast)
M.i. bedoelt gjvanb dat hij eerst de voorwaarden wil lezen voordat hij lid wordt, en dat Pretium vervolgens een contract stuurt (net zoals een aantal energieboeren, ze sturen geen informatie, je zit er na het telefoontje al aan vast)
-
gravedigger
Daar had hij 7 dagen de tijd voor. Het valt PT niet te cerwijten, dat hij op vacantie gaat zonder eerst te reageren.
Om nou in een hakketak situatie te komen, daar schiet niemand iets mee op. Het zou PT sieren als ze zouden zeggen: vervelend allemaal. Laten we eens kijken hoe we dit naar ieders tevredenheid kunnen oplossen. Nu zijn ze weer 2 klanten kwijt en dat kan nooit de bedoeling zijn. Jammer, de zoveelste gemiste kans. Misschien dat het meisje eens de piramidewerking moet analyseren. Ik vertel het tegen 2 mensen, deze ook weer tegen 2 en ga zo maar door. Ik ga in ieder geval weg. Succes met de onderneming PT. Overigens heeft PT mij het contract gestuurd op het moment dat ik al op vakantie was. Stond dat ook in de voorwaarden? Vraag eerst aan PT of u met vakantie kunt?
Kom op nou even. Maar het zal mij niet meer deren. Ik zit mijn contract uit en als het zo door gaat is PT al op de fles voordat ik het einde van mijn contract haal.
Kom op nou even. Maar het zal mij niet meer deren. Ik zit mijn contract uit en als het zo door gaat is PT al op de fles voordat ik het einde van mijn contract haal.
het is een bekende manier van misleiding om i.p.v. nadere informatie een overeenkomst te sturen.
let erop dat u niet in de volgende instinker van Pretium trapt waardoor u lid wordt en een "gratis kwartaalblad gedurende 1 jaar toegestuurd wordt". Daarna wordt het STILZWIJGEND omgezet in een betaalde versie. Bovendien heeft het lidmaatschap, annex blad een opzegtermijn van 3 maanden wat niet overeenkomt met de opzegtermijn van de prutjes telefoonabonnement.
Dus niet op verdere "aanbiedingen" ingaan.
let erop dat u niet in de volgende instinker van Pretium trapt waardoor u lid wordt en een "gratis kwartaalblad gedurende 1 jaar toegestuurd wordt". Daarna wordt het STILZWIJGEND omgezet in een betaalde versie. Bovendien heeft het lidmaatschap, annex blad een opzegtermijn van 3 maanden wat niet overeenkomt met de opzegtermijn van de prutjes telefoonabonnement.
Dus niet op verdere "aanbiedingen" ingaan.