LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Emsat

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Col

Emsat

Ongelezen bericht door Col »

Sinds geruime tijd bel ik naar volle tevredenheid via Dailycom. Gisteren werd echter mijn telefoon geblokkeerd omdat ik mijn limiet bereikt had. Toen ik een specificatie van mijn gesprekken opvroeg via de site van Dailycom bleek dat ik de afgelopen twee dagen tweemaal naar bestemming "Emsat"gebeld had voor een totaal bedrag van € 130,-. Deze bestemming zegt mij niets. Zijn er mensen die dit ook al meegemaakt hebben? Of zijn er wellicht lezers die mij een tip kunnen geven wat ik hieraan kan doen?

:cry:

Col [/i]

Gast

Re: Emsat

Ongelezen bericht door Gast »

Emsat is volgens mij satelliet telefonie, voornamelijk bedoeld voor maritieme telefonie communicatie binnen Europa.

D Rob

Re: Emsat

Ongelezen bericht door D Rob »

Emsat is inderdaad een satelite. Hun nummers beginnen met 0088. laat in NL nu net bedrijfsnummers beginnende met 088 zijn ingevoerd. Lijkt me dat je of een 0 teveel hebt gedraaid of een foutje in het billingsysteem van Dailycom. 0088 stond daar immers er veel langer langer in en 088 is net nieuw. Heel misschien hebben ze je 088 gesprekken als 0088 ge-rate.

Gesloten