LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EN NOGMAALS: HollandsNieuwe: ouderwets waardeloos !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Veldhof

EN NOGMAALS: HollandsNieuwe: ouderwets waardeloos !!

Ongelezen bericht door Veldhof »

Heb inmiddels melding gemaakt op alle klachtensites welke er enigszins toe doen...

Ik heb bijna 2 weken geleden de Samsung Galaxy Y besteld (a €14,00 per mnd) en nog steeds weet ik niet of deze bestelling is doorgekomen: geen bevestigings mail o.i.d. geen belletje, niets.

Ook via het 0900-nummer (beroerde verbinding overigens: lijn vol ruis!) geen contact en NEE hier blijf ik geen 10 min "hangen" tegen die strafbare € 0,35 p/minuut

Wil graag elders bestellen maar weet dus niet zeker of er dan dus alsnog 2 worden geleverd... (ik word gek)

AKTIE, AKTIE en nogmaals AKTIE !! HollandsNieuwe neem kontakt met mij op via private nummer!

hollandsnieuwe
verified

Re: EN NOGMAALS: HollandsNieuwe: ouderwets waardeloos !!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Veldhof,

Kun je ons per privebericht je gegevens toesturen? Dan gaan we direct contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Veldhof

het nummer: 0621882008

Veldhof

HollandsNieuwe: ik hoor nog steeds niets..... ???? (0621882008)

HOE stuur ik overigens een privé bericht?

wilma1963

Ongelezen bericht door wilma1963 »

ook ik heb contact gehad met hollands nieuwe, a 35 cent per minuut, kosten ong 10 euro , met een medewerker die niets wist, alles moest vragen nu ben ik nog steeds net zover, word er gek van. Holllands nieuwe, bel mij aub , en dan graag door iemand met verstand van zaken !!!!!!!!!!!!!!!
heb inmiddels spijt van mijn abonnement zoals je begrijpt, en raad het iedereen af. ik kan niet mailen naar hn, want ze hebben een verkeerd emailadres zodat ik niet kan inloggen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Veldhof schreef:HollandsNieuwe: ik hoor nog steeds niets..... ???? (0621882008)

HOE stuur ik overigens een privé bericht?
Linksonder in het bericht van hollandsnieuwe zie je een knopje pb staan. Als je daarop drukt, kom je in een ander scherm, dat wijst zich verder vanzelf.

Succes!

Veldhof

Gedaan.. en vervolgens is het wederom wachten...... wachten......wachten :oops: ......wachten...... wachten :oops: :oops: ........wachten...... : :oops: :oops: :oops:

nico..d

Ongelezen bericht door nico..d »

Ik heb zoiets met Simpel meegemaakt, weet hoe het voelt als zo'n k#tbedrijf zich wel over je geld ontfermt maar jij het heen en weer kan krijgen.
Wat een drama dat je alleen per mail of zo'n schijt klantenservice je verhaal kan doen en dat er dan niemand actie onderneemt.
Wel gewoon betalen, dat dan weer wel.

Gesloten