LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ergenissen van telefonische diensten.
Ergenissen van telefonische diensten.
Hallo,
Ik ben student Interaction design en bezig met een project waarbij ik onderzoek doe naar de ergenissen van mensen op het gebied van telefonische(hulp)diensten, en telefonische keuze menu's.
Ik ben dus op zoek naar de ervaringen van iedereen. Klachten, ergenissen, lange wachttijden, onduidelijke opties.... ik wil het allemaal weten!!!!
Spuit uw gal!!
Ciao, Student ID1
Re: Ergenissen van telefonische diensten.
Oh ja... diversiteit is wel belangrijk! Een heleboel verschillende ervarinegn zijn dus gewenst.
Wat ik zeer ergerlijk vind aan de telefonische menus is dat de optie abonement opzeggen er nooit op zit. (erg kinderachtig)
Zowel bij UPC als bijde KPN vind je die optie NIET. Je moet dan altijd de optie kiezen "overige vragen mbt. je abonnement".
Overigens vind je de informatie hoe je moet opzeggen ook bijna niet op de websites van KPN en UPC. Je moet echt 5 minuten zoeken voor je hem vind.
De NS spant de kroon. Ik heb eens een tas in de trein laten staan. Het was onmogelijk om "mens" aan de lijn te krijgen bij de NS.
Je moet dan echt naar het station toe.
Zowel bij UPC als bijde KPN vind je die optie NIET. Je moet dan altijd de optie kiezen "overige vragen mbt. je abonnement".
Overigens vind je de informatie hoe je moet opzeggen ook bijna niet op de websites van KPN en UPC. Je moet echt 5 minuten zoeken voor je hem vind.
De NS spant de kroon. Ik heb eens een tas in de trein laten staan. Het was onmogelijk om "mens" aan de lijn te krijgen bij de NS.
Je moet dan echt naar het station toe.
Bij UPC zit die optie er wel in....heb net gebeld en hij zat er wel bij....
ik erger maar aan telediensten die 0900 nrs gebruiken en je onnodig tijdrekkend aan de lijn houden ,dit kost je als beller veel geld en de aanbieder lacht in zijn vuistje...
Je hoeft alleen de topics maar bij langs te gaan, dan heb je voldoende stof om je docteraal te behalen.
Veel succes met studie
Veel succes met studie