heeft iemand nog ideeën om euphony aan te pakken????omdat ze zomaar einde-contractdatum veranderen in plaats 24 maanden doen ze 32 maanden van maken zonder wat we getekent ervoor hebben.heel kwaad op euphony
als we zelf na euphony bellen krijgen we te horen we hebben in november nieuwe sim-kaarten uitgedeelt en dan worden de contractdatum zonder toestemming veranderd.je wordt niet als behoren geholpen van het kastje naar de muur.we zijn het zo zat.als je op google euphony intipt dat komen er alleem maar klachten.en wij zijn erin getrap door een familielid.we hadden nooit zo slechte provider.extra onkosten niet normaal.morgen nog maar keer een poging wagen om te bellen.maar we laten er niet bij zitten.
groetjes esther
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] euphony
-
esther_aarts
Re: euphony
beste euphony,
hier zijn gegevens van mij en mijn vriend.dat jullie gegevens veranderd hebben zonder onze toestemming
want wij staan in ons recht.ik hoop dat jullie wel nu mee werken om de contracten te beeindingen
mijne contractdatum loopt 04-12-2011 af en niet 01-12-2011.
en die van mijn vriend loopt 28-08-2011 en niet 16-12-2011
ik heb nog mail gestuurt naar euphony met de bewijzen erbij.ben eens benieuwd wat ze te zeggen hebben in hun mail en is ook de vraag of we antwoordt krijgen aangetekende brieven kwamen nooit aan raar vind ik dit.
heeft nog iemand nare ervaringen met euphony???
mvg esther aarts en marco philippens
hier zijn gegevens van mij en mijn vriend.dat jullie gegevens veranderd hebben zonder onze toestemming
want wij staan in ons recht.ik hoop dat jullie wel nu mee werken om de contracten te beeindingen
mijne contractdatum loopt 04-12-2011 af en niet 01-12-2011.
en die van mijn vriend loopt 28-08-2011 en niet 16-12-2011
ik heb nog mail gestuurt naar euphony met de bewijzen erbij.ben eens benieuwd wat ze te zeggen hebben in hun mail en is ook de vraag of we antwoordt krijgen aangetekende brieven kwamen nooit aan raar vind ik dit.
heeft nog iemand nare ervaringen met euphony???
mvg esther aarts en marco philippens
-
Sebastian1983
Re: euphony
Hallo dit is een bekend fenomeen bij euphony . je moet gewoon schriftelijk het toedienen en dan ook zo dat ze moet tekenen ( aangetekent sturen ) hierbij heb jij ook bewijs dat ze het hebben ontvange nen dus ook niet kunnen zeggen dat ze het niet hebben , ik ben BC en zelfs BC's bezeiken ze nog dus dat is me wel duidelijk geworden en ook het geval , dat van , wij hebben dit niet ontvangen terwijl je ontvangst bevesting en al krijgt van ontvangst en als nog durven zeggen , dat ze het niet hebben ontvangen of niet in systeem staat.
euphony is een probleem bedrijf vanuit belgie komt .. het gebouw word door 200 a 300 man bezet . elke dag komen er duizende aanvragen binnen van klanten , die klant zijn geworden via een BC en dit krijgen ze nauwelijk bij gepoot , met als gevolg geen onderhoud op overzicht en een ware puinhoop waardoor heel veel informatie van klanten verdwijnen en dus ook niet bij te houden zijn .. hierdoor crieeren ze hoop ellende en dat merken de klanten maar al te goed , ook ik al BC merk dit en ben helemaal klaar met deze bedrijf ..dat ze maar terug gaan naar belgie , hier in nederland is geen plek voor deze gasten die klanten maar uitbuiten endergelijke .
euphony is een probleem bedrijf vanuit belgie komt .. het gebouw word door 200 a 300 man bezet . elke dag komen er duizende aanvragen binnen van klanten , die klant zijn geworden via een BC en dit krijgen ze nauwelijk bij gepoot , met als gevolg geen onderhoud op overzicht en een ware puinhoop waardoor heel veel informatie van klanten verdwijnen en dus ook niet bij te houden zijn .. hierdoor crieeren ze hoop ellende en dat merken de klanten maar al te goed , ook ik al BC merk dit en ben helemaal klaar met deze bedrijf ..dat ze maar terug gaan naar belgie , hier in nederland is geen plek voor deze gasten die klanten maar uitbuiten endergelijke .