Stop met EurExcel. Waarom? Ik heb er negen maanden voor gewerkt.
Ik heb met veel moeite tien klanten weten te werven, en wat blijkt?
De administratie daar blijkt een zooitje. Dus wat gebeurt er? Nadat ik die tien klanten had veroverd, gebeurde er het volgende: Er werden veel te hoge rekeningen verstuurd. De klanten gingen het massaal eigenhandig proberen op te lossen.
Er werken voor Heel Europa maar 250 mensen in Freiburg.
Gevolg dat de klantenservice overbelast raakte. Wij als vertegenwoordigers hadden juist ge-instrueerd om ons te bellen. Want vertegenwoordigers konden veel meer doen.
Mijn klanten kregen agressieve medewerkers aan de lijn.
Ook wat EurExcel beloofte klopte niet. Je kon er zo weer vanaf. Ik heb voor verschillende klanten brieven gemaakt om het op te lossen
Ik raad aan de bellers van EurExcel op te zeggen. En de vertegenwoordigers ook, want je zult de rekening van het failissiment moeten betalen. En dat is niet leuk!
Sebastiaan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EurExcel. Stop er mee!
-
Gast
Re: EurExcel. Stop er mee!
Gelukkig zijn er nog soortgelijke bedrijven waar ze hun zaken wel goed voor elkaar hebben. Je mag mij altijd mailen voor meer informatie: [email protected].
-
Gast
Re: EurExcel. Stop er mee!
het zijn nog een stelletje oplichters ook!
ze sturen je niet alleen te hoge rekening, als de consument niet eens is met ze, word je door die homefielen van eurexcel afgesloten.
ze sturen je niet alleen te hoge rekening, als de consument niet eens is met ze, word je door die homefielen van eurexcel afgesloten.