LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra kosten vanwege fout Orange/Tmobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
abca

Extra kosten vanwege fout Orange/Tmobile

Ongelezen bericht door abca »

Heel dankbaar heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om mijn Orange abonnement op te zeggen, nu het daadwerkelijk zou worden omgezet in een T-mobile abonnement, waarbij er niet zo heel veel zou veranderen (behalve bijna dubbele gesprekskosten, maar dat terzijde).

Nadat mijn abonnement was opgezegd, is tot mijn grote verbazing nog een bedrag van mijn rekening geincasseerd. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice, die mij, na 25 in de wacht te hebben gestaan, kon mededelen dat Orange een fout had gemaakt en internationale smsjes tegen een te laag tarief had berekend, en aangezien ik geen klant meer was (mijn abonnement was immers al opgezegd) konden ze dit niet meer verrekenen. Dit terwijl ik voldoende beltegoed had om dit gewoon uit mijn bundel te laten betalen op het moment dat ik die smsjes had verstuurd. Dus als ze alles gewoon goed berekend hadden, zou ik niets extra te hoeven betalen en kon alles uit mijn bundel gehaald worden.

Nu moet ik die kosten alsnog extra maken. Hoewel het om een klein bedrag gaat, ben ik het absoluut niet eens dat ik die kosten alsnog moet betalen. Echter de klantenservice kon niks voor mij betekenen en volgens hen kon ik geen actie ondernemen hiertegen, waarover ik natuurlijk mijn verbazing uitsprak, waarna de medewerker ook aangaf dat ik dan wel een klacht kon indienen. Dit brengt natuurlijk ook weer de kosten van de verzending met zich mee.

Dus ik vroeg mij af wat andere mensen van deze situatie vinden, en of jullie nog andere manieren weten om deze kosten terug te krijgen

Pindakaaspotje

Re: Extra kosten vanwege fout Orange/Tmobile

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Ik adviseer je om het bedrag niet te laten storneren. Daar krijg je alleen nog maar meer gezeik mee.
waarna de medewerker ook aangaf dat ik dan wel een klacht kon indienen. Dit brengt natuurlijk ook weer de kosten van de verzending met zich mee.
Een klacht indienen hoeft niets te kosten. Je kunt je klacht ook gewoon via de website indienen.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

[** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

En wat dan... het er maar bij laten zitten?
Nee, een klacht indienen. Ik dacht dat dat wel duidelijk was...

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 nooit bellen want 0900 is duur en je hebt geen bewijs van de vaak loze belofte van deze medewerker!

2 mail alles, U heeft bewijs en bij fout antwoord nogmaals deze beantwoorden dus geen nieuwe.

Zij hebben bij E mail meer tijd om dit uit te zoeken en melden dat U dit foute bedrag terug gehaald heb mag!

Wegens de 2 systemen die niet aansluiten is opzeggen en nieuwe eventueel bij T mobile afsluiten beter dan zo overzetten!

Dit is meestal als nieuwe klant goedkoper en foutlozer want nu zit U met een probleem van 2 niet samenwerkende computers die verschillend werken.

T Mobile is wel eigenaar maar weet niet goed de voorwaarden van Orange.

Dus niet bellen maar mailen, bewijs en meestal betere en snellere oplossing.
Wel alle klantnummers van oude en nieuwe duidelijk vermelden...!

abca

Ongelezen bericht door abca »

Bedankt voor de reacties, Dat storneren heb ik bekeken, maar de voorwaarden van orange plaatsen mij dan in een hele slechte positie als ik dat doe, waarna er alleen maar meer kosten aan verbonden zijn. Dus dat wil ik eigenlijk toch voorkomen.

Ja reageren via de mail is idd een goede optie. Alleen denken jullie dat het mogelijk is om dat via het tmobile email adres te doen, want ik kan geen email adres van Orange zelf vinden, en sta niet te popelen om ze weer te bellen hiervoor.

Gesloten