Wat is daar in vredesnaam fout en onduidelijk aan? Roamen IN landen binnen de EU. Op zee ben je niet in een land. Er gelden ook andere regels (in het algemeen) en de baas van het schip (de kapitein) heeft bevoegdheden die op land niet van toepassing zijn.JvandeW schreef:Zo wordt het alleen nergens gebracht. Zelfs niet op de website van de EU zelf hebben ze het niet over roamen op netwerken binnen de EU maar over roamen in de EU: http://europa.eu/youreurope/citizens/co ... dex_nl.htmNijogeth schreef:Roamen op NETWERKEN binnen de Eu. Niet roamen binnen de Eu. Daar zit het verschilletje hem dus in.
Ook Vodafone, KPN en T-Mobile spreken over roamen in landen binnen de EU en niet over roamen op netwerken binnen de EU. Dan is de reclame dus fout.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Extra roamingkosten Ziggo bij bootovertocht
-
Re: Extra roamingkosten Ziggo bij bootovertocht
De laatste paar keer dat ik in Duitsland was heb ik ook pas na enkele uren een SMS gekregen over tarieven en roaming. Dat zou op dat maritieme netwerk dus wat laat komen... Bovendien is dat maritieme satelliet-netwerk zo duur dat het versturen van die SMS-jes aan iedereen die de telefoon bij zich heeft behoorlijk duur wordt.Al heeft een SMS nog het meeste effect, maar die heb ik bij Vodafone niet gekregen. Wel toen ik in België, Frankrijk en GB aankwam met wederom het verhaal dat ik mij helemaal nergens druk om hoef te maken en ik gewoon uit mijn bundel kan roamen.
Twee verschillende zaken. Wel blijven opletten.renewouters schreef:Wat is daar in vredesnaam fout en onduidelijk aan? Roamen IN landen binnen de EU. Op zee ben je niet in een land. Er gelden ook andere regels (in het algemeen) en de baas van het schip (de kapitein) heeft bevoegdheden die op land niet van toepassing zijn.JvandeW schreef:Zo wordt het alleen nergens gebracht. Zelfs niet op de website van de EU zelf hebben ze het niet over roamen op netwerken binnen de EU maar over roamen in de EU: http://europa.eu/youreurope/citizens/co ... dex_nl.htmNijogeth schreef:Roamen op NETWERKEN binnen de Eu. Niet roamen binnen de Eu. Daar zit het verschilletje hem dus in.
Ook Vodafone, KPN en T-Mobile spreken over roamen in landen binnen de EU en niet over roamen op netwerken binnen de EU. Dan is de reclame dus fout.
Ik krijg al jaren geen berichtjes meer als ik in het buitenland ben. Heerlijk!