LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] extra sms bundel T-mobile valt onder bestaand contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sophie4

extra sms bundel T-mobile valt onder bestaand contract

Ongelezen bericht door Sophie4 »

Ik heb ergens halverwege mijn 2-jarig contract bij T-Mobile een extra sms-bundel afgesloten. Mij werd verteld dat deze bundel wordt afgesloten onder het huidige contact en dat ik er dus aan vast zit tot het einde van dit lopende contract. Heb gezegd dat ik dat niet wilde en of ze dan niet een apart contract hiervoor konden sluiten. Dat kon niet. Met andere woorden: als je een lopend contract hebt en je sluit een extra sms-bundel af, dan kan je hier niet tussentijds vanaf. Ik vind dat niet klantvriendelijk. Dat ik aan het 2-jarig belcontract vast zit heb ik zelf voor gekozen, maar als je tussentijds iets afsluit naast het bestaande contract moet je daar, met een opzegtermijn, weer gewoon vanaf kunnen. Het schijnt dat alle providers zo werken, weet iemand hier iets van? Mijn contract loopt binnenkort af en wil me concentreren op een nieuwe provider.

Gast

Re: extra sms bundel T-mobile valt onder bestaand contract

Ongelezen bericht door Gast »

alles wat jij extra aanpakt bij je abbo bv een sms bundel wordt opgenomen in je huidge contract.
al sluit jij dit naderhand af dat maakt niet uit het gaat erom dat het via jou 06 nr gaat je sluit nl een abbo af voor je 06 nr en niks anders.

als je al op zoek was naar een andere provider waarom sluit je dan al een sms bundel af.

wees eigenlijk blij je sluit je abbo af voor 1 a 2 jr en zou je sms nu ook apart worden dan zou jij dus nog 1 a 2 jr vastzitten daaraan nu zit je er alleen aan vast zolang jou gsm abbo nog loopt.
tevens is het technisch ook onmogelijk om bv jou nr op te zeggen voor bellen maar wel om te smsén

Sophie4

Ongelezen bericht door Sophie4 »

Gast, ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel. Ik heb een gratis mobiel met een bijbehorend 2-jarig contract a 75 belminuten per maand. Alles wat je later afsluit (waaronder dus mijn sms-bundel) valt onder het lopende contract. Als dat contract nog 1,5 jaar duurt, sluit je die sms-bundel voor de rest van die lopende contracttijd af. En als ik die sms-bundel maar voor een half jaar wil hebben? Dat kan dus niet. Als je naast je huidige contract nog iets extra wilt afsluiten valt dat automatisch onder je lopende contract. Ik wil gewoon naast mijn lopende contract een sms-bundel afsluiten wat ik ook gewoon weer kan opzeggen wanneer ik dat wil, desnoods met een maand opzegtermijn. Dat is toch niet onredelijk?

Gast

ik begrijp het wel.

maar het is nu eenmaal simpel en staat ook n de voorwaarden alle aanpassingen aan je abbo lopen tot einde contract indien niet 3 mnd voor einde opgezegd wordt het stilzwijgend verlengd.

zou mooi zijn ff 6 mnd sms bundel gebruiken en dan opzeggen terwijl je abbo gewoon doorloopt.
als je meer smst dan bv die 40 die je hebt komt dat bij je rekening.

en waarom zou je iets wat goedkoper is dan gewoon sms opzeggen terwijl je abbo nog gewoon loopt

henkjan

Ongelezen bericht door henkjan »

wat wil je dan ? dat je ieder maand een bundel kan nemen,dan weer opzeggen ,een maand later weer bundel ,en over 6 weken weer opzeggen en dan 2 week later weer ?

waarom zou je 'tijdelijk"een sms bundel nemen,je smst altijd goedkoper met een bundel ,als je liever de dure 22 cent betaald,neem je toch geen bundel.

je bent niet verplicht deze bundel te nemen,als je deze kiest ga je akkoord met de voorwaarden ,als je deze voorwaarden onredelijk vind dat je betaal je toch lekker de hele tijd 22 cent per sms

Gast

Je kunt toch ook niet de ene maand een abonnement nemen van 75 minuten. Dan 2 maanden niks dan weer 3 maanden 50 minuten. Je sluit gewoon een contract af en hier heb je je aan te houden. Als je dan later wat wil toevoegen aan je CONTRACT valt dit ook onder het CONTRACT waardoor je ook hier gewoon aan vast zit.

Je kunt je wel gaan concentreren op een andere provider, maar ik kan je nu al zeggen dat alle providers dit op deze manier doen.

Gesloten