Door omstandigheden ben ik mijn facturen kwijt van KPN over tot mei 2007. Ik heb ze dringend nodig.
Hoe kan ik eraan komen ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] facturen opvragen bij KPN
Re: facturen opvragen bij KPN
Kunnen waarschijnlijk wel, maar willen...? De vraag is natuurlijk ook: moeten zij klanten gegevens bewaren en ter beschikking stellen, juridisch gesproken ?
Bewaarplicht is 7 jaar voor bedrijven, dus facturen van voor 2007 kan je wel vergeten. Er bestaat ook geen dwingend recht om dit te eisen voor zover ik weetsecuur schreef:Door omstandigheden ben ik mijn facturen kwijt van KPN over tot mei 2007. Ik heb ze dringend nodig.
Hoe kan ik eraan komen ?
Okay. Ik hoef ze maar te hebben tot 2007. Dus dat zou moeten lukken.
Ik geef alleen maar aan wat de Bewaarplicht is, niet dat ze op grond daarvan u de facturen dienen te verstrekken.secuur schreef:Okay. Ik hoef ze maar te hebben tot 2007. Dus dat zou moeten lukken.
Je bedoelt vanaf 2007 denk ik?secuur schreef:Okay. Ik hoef ze maar te hebben tot 2007. Dus dat zou moeten lukken.
Die zou KPN nog moeten hebben, maar waarschijnlijk gaat het je wel geld kosten om ze op te vragen. Ze zijn ook niet verplicht dit opnieuw te verstrekken. Jij dient ze goed te bewaren.
Dat is de bewaarplicht voor de belastingdienst. Zegt inderdaad weinig over de plicht naar de klant toeberndv schreef:Ik geef alleen maar aan wat de Bewaarplicht is, niet dat ze op grond daarvan u de facturen dienen te verstrekken.secuur schreef:Okay. Ik hoef ze maar te hebben tot 2007. Dus dat zou moeten lukken.
Helemaal eens, maar een klantvriendelijk bedrijf....