LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Factuur T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wouliton

Factuur T-Mobile

Ongelezen bericht door wouliton »

Onlangs kon ik mijn mobiel contract bij T-Mobile verlengen met 2 jaar. Ik deed dat en koos ook voor de Samsung Galaxy S4. Ik koos voor: 1 gig downloaden, 200 belminuten. De prijs van het toestel werd €.249,00, het abonnement zou gaan kosten €.36,00 per maand.

Ik ontvang na 10 dagen de factuur. Daar staat op:
1. Abonnement stel samen - ik ben echter alleen.
2. Factuur totaal bedraagt €.555,95
3. Maandelijkse toestelbetalingen €.12,75 (wat is dit?), ik zou een toestelovereenkomst zijn aangegaan
bij de aanschaf van het toestel. Dit is niet waar en op de site was er ook niets van te zien.
4. 24 maanden X €.12,75 is €.306,00 . Dit bedrag is in mindering gebracht op de €.555,95. Blijft de
€.249,95, de prijs van het toestel.
5. Ik betaal dus: €.249,95 (prijs toestel), €36,00 abonnementskosten en 24 maanden lang €.12,75
toestelkosten.

T-Mobile benaderen is niet mogelijk. De site biedt geen mogelijkheid en via het gratis telefoonnummer 1200 wordt je verwezen naar de site. Ik word dus 24 maanden lang opgezadeld met extra kosten, die niet op de site stonden vermeld (anders had ik er niet voor gekozen - te duur!).

Wat te doen?

olaf79

Re: Factuur T-Mobile

Ongelezen bericht door olaf79 »

Stel samen is de naam van je abonnement. Het heet zo omdat je het abonnement ZELF SAMEN STELT :lol: :lol:

Voor vragen over je factuur moet je toch echt bij T-Mobile zijn. Dat zij het niet uit kunnen leggen kan ik me niet voorstellen. Anders kun je per twitter of via het forum van t-mobile je vraag stellen.

Prolix

Re: Factuur T-Mobile

Ongelezen bericht door Prolix »

wouliton schreef:***
1. Abonnement stel samen - ik ben echter alleen.
Wat te doen?
"Stel samen" als in "samenstellen" , niet als koppel/stelletje. En als je alleen bent...een partner vinden, dan ben je een stel samen ;-)

Gesloten