LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] faktuur? en ik ben niet eens klant....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tondamen

faktuur? en ik ben niet eens klant....

Ongelezen bericht door tondamen »

Onderstaande situatie duurt al enkel maanden, hoe kom ik er vanaf?

Kan ik de facturen gewoon ongeopend weggoooien? Geen contract dus elke aanmaning en deurwaarder is volgens mij niet rechtsgeldig. Wel reeds eerder een mail van vodafone ontvangen dat abonnement geanuleerd is en er geen facturen meer zullen komen, wel dus....
Onderstaande vandaag verzonden per mail,

Ondanks herhaalde verzoeken om geen facturen meer te zenden, heb ik er weer 1 ontvangen. Ik heb meerdere malen uitgelegd dat ik geen abonnement heb, nooit gehad ook.

Ik heb alleen een aanbieding gehad en daar ben ik niet op in gegaan omdat niet aan de gewenste condities van mijn kant gehoor gegeven kon worden. Een contract is dus nooit tot stand gekomen.

De toegezonden telefoon en sim-kaart heb ik teruggezonden middels de bode.

Ik heb er zeker 10 keer over gebeld en de laatste keer, toen ik bijna wanhopig was, heeft de desbetreffende meneer er mij van verzekerd dat het nu goed zou komen, dat ik geen post meer zou ontvangen.

Mijn man heeft onlangs ook nog een mail gestuurd en het antwoord daarop was, was dat het nu goed zou komen. Er zouden geen facturen meer komen.

Deze belofte hebben jullie niet kunnen waarmaken. Er is weer een factuur gekomen. Tevens wordt er beweerd dat ik in februari een abonnement zou hebben van 22,50 euro.

Als ik al op de aanbieding ingegaan zou zijn, zou dit een abonnement van 11,25 euro betreffen. Het gaat om factuurnummer:000109312444 van 19.02.2009. Mob. Nummer:*********

D1RK

Re: faktuur? en ik ben niet eens klant....

Ongelezen bericht door D1RK »

Bij het aanvragen en toesturen zou je iets fout kunnen doen.

Online aanvraag is ook geldig.

Dus heb je ooit info gevraagd en stuurde ze meer of .....

Wat heb je zelf ooit gedaan, alleen als je nooit iets hebt aangevraagd ga je vrijuit.

Soms is de lagere prijs een hoge prijs en krijg je voor het eerste jaar deze na 2 a 3 maanden in een keer uitbetaald, dus als je van 22.50 voor 11.25 betalen ze soms €135,- in een keer....

Bewaar het bewijs dat alles opgelost was, niet bellen, kost geld en je hebt geen bewijs dus mail zoveel mogelijk in dit soort gevallen.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Als zij denken dat er een contract is (mondeling, online enz.) vraag het eens op, laat ze een copie sturen met daarin het contract.

En volgens mij moet er een handtekening op staan maar weet het niet zeker.

WEBRELATIONSAA

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@tondamen

We hebben je mailtje ontvangen en gaan er direct mee aan de slag.

Jan
Vodafone Web Relations

Gesloten