LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] faxterreur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
oslein

faxterreur

Ongelezen bericht door oslein »

Ik vroeg me af of iemand een oplossing heeft voor mijn probleem.
Sinds 3 jaar woon ik samen en hebben we een kpn aansluiting.
Nu worden we al die jaren lasig gevallen door een fax met anoniem nummer. We hebben al een formulier aangevraagd bij kpn maar ze kunnen niks doen want het is anoniem. We worden om de raarste tijden gefaxt. Midden in de nacht, in het weekend heel vroeg in de ochtend. De stekker eruit trekken is geen optie omdat ik een oude oma heb die al eens een beroerte heeft gehad en dit weer kan gebeuren.
Het nummer blijkt dus van een bedrijf geweest te zijn en ze hebben beloofd dat het nummer een aar niet gebruikt zou worden en hebben het binnen een maand aan ons toegewezen.
Een nieuw nummer is geen optie aangezien ik dan heel veel instanties moet inlichten en dit veel geld en tijd kost.
Weet iemand misschien dat ondanks een geheim nummer als je de fax binnen zou halen of er een contact op staat. Ik denk nl dat een fax eraan hangen de enige optie zal zijn. Als imand een andere optie heeft hoor ik het graag. Laat dan een bericht achter.

Groetjes marjolein

Kika29

Re: faxterreur

Ongelezen bericht door Kika29 »

Hmmm vreemd dat KPN nietuit coulance een gratis nieuw nummer aanbied.Ik heb het hier eerder ook gehad. Werd continue gebeld door mensen die een schoenenwinkel nodig hadden. Nummer bleek van een schoenenwinkel geweest te zijn. Ik heb KPN gebeld en kreeg een gratis nummerwissel aangeboden. Dit heb ik opverigens vrij snel na aansluiting gedaan.De ansluiting had ik toen 4 maandne geloof ik.

e-chec

Ongelezen bericht door e-chec »

Marjolein,

Ik vind dat Kika29 gelijk heeft. Het is even door de zure appel heen bijten, maar als je een nieuw nummer aanvraagt ben je tenminste van het probleem af. Ik weet niet of je op basis van je ervaringen een niet eerder gebruikt nummer kan aanvragen. Misschien weet Kika29 dat wel ?

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 »

Je kan idd vragen naar een ouder uit de lucht zijnde nummer vragen...een nummer moet minimaal 1 jaar uit de lucht zijn....helaas denk ik dat je dat verzuim hebt..(3 jaar?/)Wase er gelijk mee gekomen was er niks aan de hand geweest.

Gesloten