LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] flinke rekening van Orange ongewenste smsjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dees.rene

flinke rekening van Orange ongewenste smsjes

Ongelezen bericht door dees.rene »

Ik kreeg een eindafrekening van Orange van bijna 600 euro op donderdag 10 sept. Meerdere keren naar T-mobile(heeft orange overgenomen) gebeld. Daar zeggen ze dat het komt door meer dan 700 smsjes die ik heb ontvangen en verstuurde naar een reclameaanbieder. Ik heb echter nooit smsjes verstuurd of ontvangen. Had in aug. al filter aangedaan via dienstenfilter. Daarbij kon ik ook al vanaf juli niet inloggen op mijn account bij orange dus kon mijn belstatus niet controleren. En plots krijg ik dus deze enorme rekening. T-mobile zegt verder niets voor mij te kunnen doen, via dienstenfilter kon ik achterhalen wie de smsjes verstuurde, dat is CM. Deze gebeld en verwijzen mij door naar de daadwerkelijke verstuuder en dat is het buitenlandse IMVU. Daar moest ik maar een engelstalige klachtenmail heensturen. Heb ik gedaan, nog geen reactie opgehad. Ik ben niet van plan te betalen, maar wat nu? Ik ben echt radeloos.

Pindakaaspotje

Re: flinke rekening van Orange ongewenste smsjes

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Een rechter heeft al eens uitgesproken dat t-mobile de verantwoordelijkheid niet van zich af mag schuiven. Schroom vooral niet om aangifte te doen tegen de smsdienst, maar ook tegen t-mobile (als medepichtigen)... dan piepen ze meteen heel anders waarschijnlijk.

harry01

Re: flinke rekening van Orange ongewenste smsjes

Ongelezen bericht door harry01 »

Er is mijns inziens wel wat meer aan de hand bij T- mobile. Onze zoon zou zich ook aangemeld hebben voor een sms dienst. Op het moment dat het aanmeldingsbericht is verstuurd stond hij op het podium op school, wij zaten in de zaal en de telefoon lag thuis (uitgeschakeld). Om ervanaf te komen moet je afmelden, maar als je niet waarvoor je bent aangemeld is heel moeilijk om je weer af te melden. Bij navraag bleek dat de sms dienst waarvoor hij zogenaamd was aangemeld een onderdeel was van T-mobile! Er was niet tussen te komen, het bericht was vanaf zijn telefoon verstuurd volgens de klantenservice. 1 medewerkster kon onze vragen niet aan en verbrak de verbinding. Gelukkig was er ook nog een mevrouw die het wel begreep en die in ieder geval de afmeldcode aan ons heeft doorgegeven. Ik heb er een geen goed gevoel aan overgehouden: Het is dus zo dat de medewerkers van t-mobile toegang hebben tot alle nrs en daar dus ook misbruik van kunnen maken. Het hoeft niet zo te zijn, maar er zal er maar 1 tussen zitten. En dat werd niet ontkent bij de klantenservice.

Gesloten