| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fout in software Huawei. Belsimpel zeer slechte service!
-
Fenny Wichers
Fout in software Huawei. Belsimpel zeer slechte service!
In juli een Huawei P8 Lite gekocht bij Belsimpel in Groningen. Dacht een gunstig abonnement te hebben bij BEN, maar ben na 5 maanden al ruim €300 kwijt aan kosten die ik zelf NIET heb gemaakt. Door een fout in de software van HUAWEI kon ik geen foto's delen naar mijn eigen emailaccount. Waarschijnlijk bleven de foto's hangen waardoor ik in een half uur 3GB aan data had verbruikt, terwijl ik de telefoon niet eens gebruikte; kassa voor BEN!!! Binnen drie weken na ingang van het abonnement werd ik afgesloten en pas weer aangesloten na betaling van de rekening van €217!! Zowel bij BEN als bij Belsimpel ging er helemaal niemand TOT HET UITERSTE voor mij.Ik heb zélf notabene uit moeten zoeken wat het probleem was en heb de telefoon, uit angst voor meer hoge rekeningen (die er ook inderdaad kwamen) niet meer buiten wifi-omgeving durven gebruiken. Ze hebben me maanden van BEN naar BELSIMPEL en omgekeerd gestuurd en tot de dag van vandaag aan laten modderen. Ik was ten einde raad tot ik ZELF bedacht wat het probleem zou kunnen zijn. Uren bellen, mailen, in de winkel wachten heeft nu opgeleverd dat BELSIMPEL zich bereid heeft verklaard €50 (jawel!) op mijn rekening terug te storten....
Re: Fout in software Huawei. Belsimpel zeer slechte service!
Wat voor fout was het?
-
stofzuigertje
Zelfs hun service is SIMPEL......
Namen ze jou maar aan. Dan zou alles zeker perfect lopen.stofzuigertje schreef:Zelfs hun service is SIMPEL......