LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] foutieve facturering kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lisa235

foutieve facturering kpn

Ongelezen bericht door lisa235 »

Dat ik elke rekening van HI secuur moet nagaan ben ik inmiddels wel gewend. vorige maand een bedrag van 31.25 teveel afgeschreven. dit zou verrekend worden met komende maand. tot mijn schrik bedroeg mijn nieuwe rekening 68,25 (daar was die 31.25 al vanaf!). Weer de klantenservice bellen. bleek dat mijn eindeloos smsbundel opeens was verdwenen en ik dus volgens hen voor 68e had gsmst! en omdat het het om een dermate hoog bedrag ging dat ik dan terug moest krijgen kon de klantenservice dit niet telefonisch toezeggen maar moest ik een klachtenformulier indienen via de site van kpn. ik ben zelf nog naar een belwinkel van kpn geweest maar kreeg hetzelfde verhaal. omdat ik pissig was dat zij onrechtmatig geld van mij rek hebben geschreven heb ik het gestorneerd. volgens de meneer in de winkel was dit niet slim want nu zouden zaken door elkaar gaan lopen. ik heb inmiddels het klachtenformulier gemaild en deze zelf gekopieerd want je krijgt zoals ik al dacht zelf geen mail en hebt dus geen bewijs. ik zal nu wachten of ze contact opnemen. Ik ben het inmiddels goed zat en wil er eigenlijk wel vanaf maar helaas zit ik er nog wel even aan vast. in principe heb ik een goede deal bij kpn alleen houden zij zich regelmatig niet aan de afspraken en kan je tot sint juttemis op een antwoerd en je geld wachten. ik zou niet in zee gaan met kpn. heb ook het topic gelzen over digitenne en wij wachten ook al maanden op de 89e die we nog terug zouden krijgen....

Ron58

Re: foutieve facturering kpn

Ongelezen bericht door Ron58 »

Mijn dochter had een soortgelijk probleem, de sms "verdubbelaar" stond niet aan (volgens site wel), 80 euro aan sms buiten de bundel. Na telefonisch contact alles gecrediteerd en zou van volgende maand afgetrokken worden.
Volgende maand zelfde verhaal, beloofde creditering wel doorgevoerd, maar sms wederom fout, weer gebeld, weer gecrediteerd, en nu maar 1000 sms bundel genomen.
Bij de eerste correctie werd gezegd dat creditbedragen nooit gelijk terug betaald werden, maar verrekend worden met volgende factuur (leuk voor student waar elk dubbeltje telt).
Bij de tweede correctie hebben we dat maar niet eens meer gevraagd en nu werd ineens vanzelf het creditbedrag (wat eerst niet kon??) op haar rekening terug gestort :lol:
De derde factuur klopte.
Het is uiteindelijk dus allemaal goedgekomen, maar het is wel een rommelzootje daar, nu maar hopen dat het de komende maanden goed blijft gaat.

Ik was er al bang voor toen ze er aan begon, het is nu eenmaal KPN.
In ons gezin hebben we nu ervaringen achter de rug met 4 KPN producten, van alle 4 hebben ze een zootje weten te maken, een score van 100%

Het enige wat ze goed doen is reclamespotjes maken, alles wat daarna komt is prut.

Gesloten