LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ismaili

fraude

Ongelezen bericht door ismaili »

geachte dames en heren,
ik wou een medeling doen over rabobank en zorg verzekeringen agis.
ik heb deze twee bedrijven eigenhandig gebeld met een telefoon kaart, terwijl je de stem hoort van een vrouw, met een mededeling als volgt: dit gesprek kost 10 euro-cent p/m.zie je dat de telefoon kaart echter +-1,50 p/m.
hetzelfde geld voor de bank, ik wou wat overmaken tussen mijn rekeningen,bijv..je hebt spaar rekening en betaal rekening, je kan via de telefoon een bedrag tussen je eigen rekeningen overmaken.
ook dit keer stapte ik een telefooncel binnen op mijn kaart stond pressies 1,55 euro, de dame was net klaar met het gesprek van, ook dit keer koste het 10euro-cent p/m terwijl ik bezig was mijn rekening nummer in te toetsen, kreeg ik op de display van telefoon te zien dat ik maar 7sec over had om alles af te handelen,wat natuurlijk onmogelijk was, want zoiets kost een minuut of 4,5. :twisted:

Gast

Re: fraude

Ongelezen bericht door Gast »

En wat hebben wij er hier aan?

ismaili

Ongelezen bericht door ismaili »

hetzelfde als ik snuggerre, verlies, heel veel verlies. ik probeer de mensen te waarschuwen voor de rovende yzervreters. maar daar heb jij zeker nooit kaas van gegeten he GAST :?:

Gast

JA HE ismaili

JE ZIT NU BIJ UPC TELEFOON, EN JE POST WAT OVER AEGIS EN ****.
HEEFT DAT ERMEE TE MAKEN?

Vertel ons dat is, met je grote bek.

BF

Ongelezen bericht door BF »

10 eurocent per minuut plus de kosten van je mobielle telefoon.. Zo gaat dat bij die betaalnummers, Rabobank en Agis zijn daar niet anders in.

Speed-Ray

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Sexlijnen zijn nog duurder, maar hebben evenmin met dit topic te maken.
Morgen ben je de eerste.
Met het goede topic dan.
Los groetos,
Speed-Ray

pini

Ongelezen bericht door pini »

wil ff reageren op die gast die zo agessief reageerd op ismael doe ff normaal met je uitspraken zeg hij bedoelt het toch goed..er is al zoveel agressie !

Gast

Alle slechte berichten horen gewoon bij UPC.
UPC is het ultieme kwaad in de wereld :evil:

Derrick

Ongelezen bericht door Derrick »

Het komt helemaal goed met UPC. Echt waar :lol:

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

UPC is een top bedrijf en verdient het niet om elke keer afgezeken te worden. 8)

Gast

Ach ja, meneer GAST vind zichzelf blijkbaar een hele vent met z'n grote bek....... Volgens mij snapt hij niet dat dit een forum is waar de consument met problemen over producten/diensten terecht kunnen.

Die jongen bedoelde het goed, en daar gaat het om.

Gesloten