LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mariskaatje18

fraude tele2

Ongelezen bericht door mariskaatje18 »

hallo er is enige tijd geleden fraude gepleegd met mijn naam bij meerdere bedrijven zo ook bij tele2 ik heb ze toen ook daarover opgebelt er is namelijk een mobiel telefoon abonment bij hun afgesloten op mij naam dit alles is via de telefoon afgesloten ze zeiden dat ze het zouden onder zoeken ik blijf echter rekeningenkrijgen terwijl ik nooit een abonoment bij tele2 heb gehad is hier iets aan te doen ze hebben mij wel weten te vertellen dat het aboment via de telefoon is afgesloten ik vermoed door 1 van mijn oudhuisgenoten want mijn legitimatie lag altijd thuis nu is mijn vraag ook kun je zomaar via de telefoon een abonement afsluiten en wat kan ik eraan doen dat ze stoppen metr rekeningen sturen want wat ik ook doe of bel ze blijven rekeningen sturen ik heb ze zelfs een brief geschreven met het verhaal en de aangifte van de politie erbij maar ze blijven brieven sturen wat zou iknu kunnen doen want ik ben echt niet van plan te gaan betalen voor iets wat niet van mij is vriendelijke groet, mariska

WebServiceTele2

Re: fraude tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Hallo Mariska,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, alleen heb ik dan wel je gegevens nodig. Daarvoor zou ik je willen verwijzen naar de Tele2 site.
Via het forum van Tele2 is het mogelijk om een persoonlijk bericht te sturen met je gegevens erin. Aan de hand van deze gegevens zal ik de hele situatie gaan bekijken.

Met vriendelijk groet,
Namens Webservice Tele2,

Richard

Gesloten