| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Freetel
-
Henri1965
Freetel
Onder het mom van voordeliger bellen bij Freetel.nl worden alle abbonees (volgens eigen zeggen 100.000) nu geconfronteerd met een slikken of stikken prijsverhoging van 8,95 per maand. Hiervoor kun je dan "gratis bellen" in de dal uren. Daar waar Tele2 er 3,95 voor vraagt drukt Freetel dus zo maar zonder dat de klant er iets over te zeggen heeft 8,95 bovenop de faktuur van September! Nadat ik geklaagd heb, kreeg ik de mededeling dat ik daar over geinformeerd was, ja je krijgt zo veel info, maar wie verwacht nu dat dit een verplichting is? Ondertussen heb ik mij al aangemeld bij een andere aanbieder voor alle 4 de telefoonnummers.
-
marsie
Re: Freetel
Het is inderdaad van de zotte dat ze dit zomaar door je neus boren. Ik heb die brief gelezen waarin stond dat ze met een gratis daluren tarief kwamen. In die brief stond ook dat je kon KIEZEN!!! Wel of geen vast tarief per maand (dus gewoon per seconde blijven bellen). Als je niet reageerde bleef alles bij het oude...
Na ja, dat dacht ik. Ook ik moest er aan geloven. Er was helemaal geen keuze!!! Inderdaad Slikken of STIKKEN!!! Ik heb erover gebeld en ze konden aan mijn history zien dat ik altijd voor veel minder verbelde per maan. Ik ging van 3 a 4 euro in de maand naar 13 a 14 euro in de maand.
Ze konden geen uitzondering maken en ik moest eraan geloven dat het ECHT goedkoper af was als ik in de daluren belde. Die mutsen daar kunnen dus ook al niet rekenen.
Lekker voordelig bellen is dat....
Na ja, dat dacht ik. Ook ik moest er aan geloven. Er was helemaal geen keuze!!! Inderdaad Slikken of STIKKEN!!! Ik heb erover gebeld en ze konden aan mijn history zien dat ik altijd voor veel minder verbelde per maan. Ik ging van 3 a 4 euro in de maand naar 13 a 14 euro in de maand.
Ze konden geen uitzondering maken en ik moest eraan geloven dat het ECHT goedkoper af was als ik in de daluren belde. Die mutsen daar kunnen dus ook al niet rekenen.
Lekker voordelig bellen is dat....