Goedendag,
Ik heb sinds ruim een jaar een Samsung Galaxy Note3. Tot voor kort deed dit toestel het perfect. Helaas begin ik ineens problemen met de Bleutooth te krijgen.
Het toestel schakelde uit zichzelf de bleutooth uit en weer in. Zoals u misschien voor kunt stellen is dit erg vervelend als je handsfree aan het bellen ben.
Daar kwam bij dat het scherm aan de onderkant aan het knipperen was.
Op 15-05 mijn telefoon voor de eerste keer ter reparatie aan geboden bij de KPN (daar was het toestel gekocht)
binnen twee weken het toestel terug gehad en er waren diverse onderdelen vervangen.
Helaas na een week begonnen dezelfde klachten terug te komen.
Op 02-06 Telefoon wederom ingeleverd. toestel retour gehad en nog steeds dezelfde klachten
Op 11-06 Wederom telefoon terug gebracht. Kreeg het toestel toen retour dat er niets aan de hand was en voldeed aan de eisen die de fabrikant er aan stelde.
Helaas bleef mijn toestel dezelfde klachten houden.
Op 29-06 het toestel compleet met accu en oplader weer terug gestuurd. Toen ik het toestel terug kreeg was de accu vervangen. Vol goede moed het toestel weer in gebruik genomen. Helaas kwam ik er al snel achter dat de klachten nog niet opgelost waren.
Op 06-07 het toestel wederom ter reparatie aangeboden. Heb toen meteen aangegeven dat ik het te gek voor woorden vond dat ik het toestel nu voor de 5e keer aan moest bieden.
De medewerker van de KPN winkel begreep dit volledig en nam direct telefonisch contact op met het bedrijf dat de reparaties uitvoerd.
Er werd hem toen verteld het toestel zo volledig mogelijk op te sturen, zodat het toestel bij binnenkomst onderschept kon worden en er een claim gedaan kon worden.
Ik ben toen aan de hand van de reparatiecode deze op de website gaan volgen. Tot mijn grote verbazing zag ik dat er ineens de status "Onderhoud gestart" weergegeven werd.
Ik contact opgenomen met de winkel, zij zouden er achteraan gaan.
Vanmorgen werd ik daar netjes over terug gebeld.
Ze hadden inderdaad het toestel weer in de reparatie gedaan en niet zoals toegezegd geclaimd.
Gelukkig had de KPN medewerker het bedrijf even aan de gemaakt afspraak herinnerd. Ineens mochten ze het toestel vergoeden.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik een vergoeding die in mijn ogen totaal niet reëel is.
Omdat de Note3 niet meer verkocht word kon ik wel een vergelijkbaar toestel uitzoeken maar dan moest ik nog haast 400 euro bij betalen.
Ik heb in de winkel duidelijk kenbaar gemaakt dat ik dit niet correct vind. Nu heeft de medewerker een interne vraag bij KPN uitgezet of we iets met de vergoeding gedaan kon worden.
Ik wacht nu in spanning af op zijn telefoontje maar ik vrees dat ik straks een veel minder toestel heb of flink bij moet betalen.
Dit lijkt mij toch niet de juiste gang van zaken bij een toestel van ruim jaar oud.
Met vriendelijk groet
Jan-Willem
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie KPN Samsung toestel (slecht naar goed)
-
JW Koopman
Garantie KPN Samsung toestel (slecht naar goed)
Laatst gewijzigd door JW Koopman op 15 jul 2015 10:29, 2 keer totaal gewijzigd.
-
JW Koopman
Re: Garantie KPN Samsung toestel (slecht naar goed)
Kleine update,
Nog steeds niets vernomen van de KPN XL winkel in Almere. Helaas is deze winkel ook niet telefonisch te bereiken.
Dus zelfs voor een vraag moet ik eerst van Lelystad naar Almere rijden.
Begin langzaam aan steeds geïrriteerder te raken.
Nog steeds niets vernomen van de KPN XL winkel in Almere. Helaas is deze winkel ook niet telefonisch te bereiken.
Dus zelfs voor een vraag moet ik eerst van Lelystad naar Almere rijden.
Begin langzaam aan steeds geïrriteerder te raken.
-
JW Koopman
Re: Garantie KPN Samsung toestel (slecht naar goed)
Vanochtend langs geweest bij de KPN winkel.
Voor vertrek toch gewoon voor de lol nog eens gekeken wat nu de status van mijn oude reparatie was. Tot mijn grote verbazing stond daar dat er een galaxy note4 verstuurd was naar de winkel.
In de winkel aan gekomen luisterde de verkoper eerst maar half naar mijn verhaal en moest niet meer naar die oude reparatie kijken dat was klaar.
Heb er toen even van doordrongen dat hij eerst even naar het hele verhaal moest luisteren voor hij begon.
Ik liet hem de status zien en toen ineens wilde hij direct in het systeem van hun kijken naar wat er geregeld was. Tot zijn grote verbazing was er inderdaad geregeld dat er een gelijkwaardig toestel terug gestuurd zou worden.
Eind goed al goed ik heb nu een nieuwe telefoon en mijn frustratie is in een keer omgezet naar een goed beeld van KPN.
Voor vertrek toch gewoon voor de lol nog eens gekeken wat nu de status van mijn oude reparatie was. Tot mijn grote verbazing stond daar dat er een galaxy note4 verstuurd was naar de winkel.
In de winkel aan gekomen luisterde de verkoper eerst maar half naar mijn verhaal en moest niet meer naar die oude reparatie kijken dat was klaar.
Heb er toen even van doordrongen dat hij eerst even naar het hele verhaal moest luisteren voor hij begon.
Ik liet hem de status zien en toen ineens wilde hij direct in het systeem van hun kijken naar wat er geregeld was. Tot zijn grote verbazing was er inderdaad geregeld dat er een gelijkwaardig toestel terug gestuurd zou worden.
Eind goed al goed ik heb nu een nieuwe telefoon en mijn frustratie is in een keer omgezet naar een goed beeld van KPN.