LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dehoove

Garantie telefoon

Ongelezen bericht door Dehoove »

Hallo, ik heb een HTC wildfire S.
Na 1,5 jaar valt hij steeds uit, en start weer op na de pincode ingevoerd te hebben.
Ik heb de telefoon bij MediaMarkt aangeboden voor reparatie omdat ik nog garantie had op het apparaat.
Inmiddels ben ik een half jaar verder en is hij 5 keer opgestuurd naar HTC. De klacht blijft hetzelfde en inmiddels zeggen ze bij de MediaMarkt dat de garantie verlopen is. Volgens de Technische dienst is er de laatste 2 keer geen defect geconstateerd. Ik vertrouw de telefoon niet meer en wil een andere hier voor. Ze hebben mij €27,50 aangeboden voor het toestel.( Ik heb hiervoor €189,- betaald.) en hiermee ga ik niet akkoord, wat kan ik doen, wie helpt mij?

Prolix

Re: Garantie telefoon

Ongelezen bericht door Prolix »

dus de eerste drie keer is er wel iets geconstateerd? Lijkt mij reden voor een echte nieuwe. Maar goed, ik weet niet naar wie je em de eerste drie keer hebt opgestuurd.

Dehoove

Re: Garantie telefoon

Ongelezen bericht door Dehoove »

De eerste 3 keer via een telefoonwinkel in de buurt, en die hebben hem ook naar HTC gestuurd.
Ze hebben software update uitgevoerd,de volgende keer een boardswap en software update, en weer een software update, ook nog een keer de batterij vervangen. Maar probleem blijft.

Gesloten