LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie van telfort??????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
erjo

garantie van telfort??????

Ongelezen bericht door erjo »

wij hebben een toestel via telfort gekocht en binnen een jaar deed het toestel het niet goed meer, het toestel viel steeds uit.Wij telfort gemaild en een bericht ontvangen dat het toestel opgestuurt moest worden via PTT. Dit hebben we gedaan, dan hoor je een tijd niets dus maar eens gemaild.het uitvallen van het toestel zou liggen aan de accu die niet goed meer zou zijn.Op de accu zit een garantie van een half jaar en dus valt die buiten de garantie termijn. Klinkt rieel, maar de accu is niet opgestuurd geweest ( dit moest je ook niet meesturen net als je simkaartje) Dus maar weer eens gemail met de vraag hoe het mogelijk is dat ze mankementen kunnen constateren zonder dat het onderdeel onderzocht is.Men zou het uit gaan zoeken.
intussen ontvingen we het toestel terug met daarbij op het zakje waar het toestel inzat de reparatie sticker en daarop staat de mededeling dat de print krom is. dus ook weer iets heel anders . Dus maar weer eens gemaild hoe het zit . Men zou het weer eens uit gaan zoeken.
Toen werden we gebeld over dit probleem, het kwam er nu op neer dat het val en stoot schade zou zijn en dat dat niet onder de garantie valt. dus jammer maar helaas. Een heel gesprek gehad aan de telefoon met een overigens vriendelijke jongeman. Uiteindelijk kon hij ons een vervangend toestel aanbieden zodat onze zoon van wie het toestel is dan voorlopig weer kan bellen. ( wel een toestel zonder camera dus niet zoiets als wat hij had) verder kon hij ons niets bieden. Nou vooruit dan maar , hij moet weer naar school en wil graag een telefoon dus kregen we vanwege de ongemakken en de foute berichtgeving in de mails een sagem toestel. verder dachten we dat het afgehandeld zou zijn. zie ik enkele weken later bij toeval dat er 39 euro afgeschreven is vanwege de reparatie van een telefoon??????? Het moet niet gekker worden. Dus maar wer eens gemail dat we daar niet mee accoord gaan en of telfort het bedrag tertond weer terug wil storten.
Men mail terug dat het toestel is gerepareerd en dat de kosten daarvan voor onze rekening zijn. Ik ga ze nogmaals mailen dat hier iets erg mis is maar heeft iemand anders soortgelijke ervaringen.
Blijkbaar is dit een spelletje van wie het het langste volhoud.
maar ik wil gewoon die 39 euro teug.

Kika29

Re: garantie van telfort??????

Ongelezen bericht door Kika29 »

Goedemiddag Erjo,

Heb je het defecte toestel terug gestuurd gekregen? De kosten die in rekening gebracht zijn zijn waarschijnlijk niet de reparatiekosten maar onderzoekskosten. Deze worden in rekening gebracht als een toestel niet gerepareerd kan worden.Niet netjes als dat niet vermeld is door telfort maar doorgaans gebruikelijk bij repaircentra.

erjo

Ongelezen bericht door erjo »

hallo zouden inderdaan onderzoekskosten kunnen zijn maar dan nog , aan het eind van het verhaal noemen ze het val en of stoot schade en dat valt overal buiten en dat snap ik wel. dan is het gewoon stuk en eigenschuld , logisch. Maar eerst allerlei andere oorzaken noemen en dan zeggen val of stoot schade???????? dan houd alles toch al bij voorbaat op. onder deze reden valt neem ik aan zo goed als elk probleem wel te scharen en ben je altijd uitgekakt

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 »

Als je twijfelt aan het verhaal van Telfort kan je misschien een rapport opvragen van het onderzoek?

Gesloten