| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen contact te krijgen
-
AAlliiccee
Geen contact te krijgen
Eens kijken of ik via deze weg contact met Telfort kan krijgen. Eind juli ontving ik een rekening van 1543,- euro van Telfort. De reden van dit hoge bedrag zou dataverkeer in het buitenland zijn. Ik heb Telfort meteen een klacht gestuurd, omdat ik het niet eens ben met dit bedrag. Ook heb ik via deze site een privebericht aan Telfort webcare gestuurd. Twee weken later ontving ik bericht dat het niet gelukt was om binnen de gestelde termijn te reageren, maar dat ze er alles aan zouden doen om zsm te reageren. Een maand later krijg ik een sms, dat ik ondanks meerdere betalingsherinneringen mijn factuur nog niet betaald heb en dat ik binnen enkele dagen wordt afgesloten. Ik heb helemaal geen betalingsherinneringen ontvangen! Er is juist helemaal geen contact geweest vanuit Telfort. Ik vind dit een zeer slordige manier van met je klanten omgaan. Ik ben geenszins van plan om zomaar te betalen, maar baal er wel van dat ik nu afgesloten wordt.
Re: Geen contact te krijgen
Nog afgezien van het feit of je het er mee eens bent of niet kun je volgens mij op de rekening specificatie ziet waarom dit bedrag zo hoog is.Eind juli ontving ik een rekening van 1543,- euro van Telfort. De reden van dit hoge bedrag zou dataverkeer in het buitenland zijn. Ik heb Telfort meteen een klacht gestuurd, omdat ik het niet eens ben met dit bedrag
En als ik het zo lees, ben je één van vele slachtoffers van 'data verkeer in het buitenland'. Zoek maar eens op dit forum en zult vele slachtoffers vinden. De belangrijkste tip om dit te voorkomen is om alle dataverkeer mogelijkheid op je telefoon tijdens je verblijf in het buitenland uitzetten en je telefoon alleen te gebruiken om te bellen. Wil je toch zo nodig van internetten maak dan gebruik van (gratis) WiFi. Tijdens mijn vakantie hebben zowel ik op mijn Android als mijn dochter op haar Blackberry geen byte dataverbruik gehad.
-
Telfort webcare
- verified
@AAlliiccee,
Graag zoeken wij uit hoe het ervoor staat met uw klacht. U geeft aan ons eerder een privébericht te hebben gestuurd, maar wij reageren niet op direct verzonden berichten, alleen als wij daar om vragen. U kunt alsnog in een privébericht uw naw-gegevens, e-mailadres, een alternatief telefoonnummer en het 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.
Daphne
Graag zoeken wij uit hoe het ervoor staat met uw klacht. U geeft aan ons eerder een privébericht te hebben gestuurd, maar wij reageren niet op direct verzonden berichten, alleen als wij daar om vragen. U kunt alsnog in een privébericht uw naw-gegevens, e-mailadres, een alternatief telefoonnummer en het 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.
Daphne
-
Pareltje31
leuk dat Telfort niet reageert op priveberichten waarom zitten jullie dan op dit forum zeg
Zo dan !?Telfort webcare schreef:@AAlliiccee,
Graag zoeken wij uit hoe het ervoor staat met uw klacht. U geeft aan ons eerder een privébericht te hebben gestuurd, maar wij reageren niet op direct verzonden berichten, alleen als wij daar om vragen.
Daphne
Dat is de manier om contact te krijgen?
Eerst rechtstreeks contact proberen te krijgen met Telfort (niet via dit forum).
Als dat niet lukt, via pb hier.
Maar dat mag pas als er een topic is geplaatste en n.a.daarvan Telfort er om vraagt...
Foei toch @AAlliiccee.
Damagecontrol.. Ze komen alleen in actie als er hier een publiekelijk bericht staat.Pareltje31 schreef:leuk dat Telfort niet reageert op priveberichten waarom zitten jullie dan op dit forum zeg
Bijzonder slechte zaak.Telfort webcare schreef:....maar wij reageren niet op direct verzonden berichten, alleen als wij daar om vragen...
-
AAlliiccee
Ik heb juist eerst een privebericht gestuurd omdat ik Telfort niet meteen te schande wilde maken. Maar goed, inmiddels is er op mijn klacht gereageerd. De medewerker die met mijn klacht bezig was, bleek ziek en is daarna vertrokken bij Telfort. Zij heeft nog wel mijn klacht gegrond verklaard en vervolgens afgesloten, maar dit nergens naar toe gecommuniceerd. Dat kreeg ik eergisteren te horen toen ik telefonisch contact opnam met Telfort. Ik zou teruggebeld worden over de verdere afhandeling. Dat gebeurde gisteren dan ook netjes, alleen werd mij toen weer verteld dat mijn klacht eergisteren door een andere Telfortmedewerker was opgepakt en vervolgens ongegrond was verklaard. Deze Telfortmedewerker had zijn verklaring echter gebasseerd op mijn tweede klacht, die ik eergisteren indiende.
Gelukkig was de mevrouw van Telfort die mij gisteren belde zo vriendelijk om naar mijn uitleg te luisteren. Ze heeft ook mijn eerste klacht erbij gepakt en kon mij vervolgens via de mail bevestigen dat mijn klacht gegrond is. Hoewel het allemaal wat rommelig verlopen is, ben ik erg blij met de oplossing van Telfort en blijf ik toch een tevreden klant. Telfort Webcare wil ik wel als advies geven gewoon een reactie te geven op privéberichten, dat is wel zo klantvriendelijk toch?
Gelukkig was de mevrouw van Telfort die mij gisteren belde zo vriendelijk om naar mijn uitleg te luisteren. Ze heeft ook mijn eerste klacht erbij gepakt en kon mij vervolgens via de mail bevestigen dat mijn klacht gegrond is. Hoewel het allemaal wat rommelig verlopen is, ben ik erg blij met de oplossing van Telfort en blijf ik toch een tevreden klant. Telfort Webcare wil ik wel als advies geven gewoon een reactie te geven op privéberichten, dat is wel zo klantvriendelijk toch?