Ik heb een klacht over de KPN. Mijn schoonmoeder is 91 (over 3 weken 92 jaar!). Zij is een kranige oude dame die nog steeds zelfstandig woont en zich prima weet te redden. Deze dame zit alleen al meer dan 4 weken (!!!) zonder telefoon. Ze kunnen het probleem niet vinden bij de KPN... dit is toch schandalig!
Ze woont in Diemen en de buren hebben wel telefoon alleen haar telefoonaansluiting werkt niet ....
Als je belt met de klantendienst wordt je heel vriendelijk en keurig te woord gestaan, alleen ze hebben GEEN oplossing... Maandag 4 nov komt er weer eens een monteur. (nr. 3 inmiddels)...
Ik vind dit schandalig (haar alarm gaat ook via de telefoon!) hoe kun je een oude dame gewoon zonder telefoon laten zitten! Mobiel heeft ze maar niemand heeft haar mobiele nummer (van haar leeftijdsgenoten is zij de bijdehandste de rest snapt het allemaal niet meer zo erg...)
KPN ga je schamen!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen telefoon
Re: geen telefoon
Soms is een technisch probleem niet simpel op te lossen. Ondanks dat KPN de meeste problemen ongetwijfeld wel eens heeft meegemaakt kunnen er altijd situaties zijn waar ze de oorzaak niet kunnen vinden. Problemen oplossen blijft mensenwerk.