LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld tegoed

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wahdan

Geld tegoed

Ongelezen bericht door wahdan »

Ik heb al 4 maanden geld tegoed van Tele2. Heb de afgelopen 4 maanden regelmatig gebeld met de klantenservice, die mij elke keer beloven dat het binnen 2 weken wordt overgemaakt. Vandaag is me dat voor de 4de keer beloofd, maar zoals je begrijpt heb ik daar weinig vertrouwen in. De customerservicemedewerker zegt niets meer voor me te kunnen doen. En het is ook niet mogelijk om iemand te spreken te krijgen die me wel kan helpen. Als ik vraag wat ik dan kan doen om mijn geld terug te krijgen, adviseert ze me om een klachtenformulier in te vullen. Maar ook dat heb ik al gedaan en daar is door Tele2 nooit op gereageerd. Ondertussen houden ze mijn geld al 4 maanden vast en begin ik me af te vragen hoeveel meer (ex)klanten van Tele2 hier mee te maken hebben en wat dit Tele2 oplevert.

dhc

Re: Geld tegoed

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien nog een keer bellen en dreigen met een incasso procedure als het uw geld is wat ze vasthouden...

Tele2 Webcare

Re: Geld tegoed

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi Wahdan,

Wat balen dat je het beloofde bedrag nog niet op je rekening hebt ontvangen. Ik kijk graag met je meekijken naar de situatie, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Kun je mij je naw-gegevens en je klantnummer toesturen? Je kunt dit het beste doen via het Tele2 forum, als je daar klikt op "bericht", dan kun je mij een privébericht sturen.

Hoop snel van je te horen,
Roos van Tele2

Gesloten