LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gespreksspecificatie opvragen bij de kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jolyre

gespreksspecificatie opvragen bij de kpn

Ongelezen bericht door jolyre »

Ik wil een gespreksspecificatie over de maanden januari/februari. Via zonnet kan ik over het hele jaar zien welke gesprekken ik heb gevoerd en wat de duur en de kosten zijn. Dat is geweldig.
Maar nu de kpn. Ik heb bovengenoemde gespreksspecificatiegegevens nodig en die moet ik bij kpn los zien te krijgen. Echter zij geven die gegevens alleen over de lopende periode, over da laatste factuur en de voorlaatste factuur. Ik zou dus gegevens vanaf mei tot en met nu kunnen krijgen en naar de rest kan ik fluiten. Ik heb gebeld met de klantenservice, maar die vond dat ik maar eerder had moeten bellen, terwijl deze week pas gevraagd is naar een specificatie over die periode. Is er geen verplichting om die gegevens aan mij te verstrekken. Dit is allemaal binnen een jaar. Deze gegevens kunnen niet geschoond zijn, want ook de kpn heeft een verplichting tot het bewaren van gegevens gedurende een bepaalde periode (langer dan een jaar). Uiteindelijk is door de mevrouw van kpn de hoorn erop gegooid. Goeie service KPN!!!!!!! Hoe kom ik nu aan die gespreksspecificatiegegevens?
:twisted:

resp00126133

Re: gespreksspecificatie opvragen bij de kpn

Ongelezen bericht door resp00126133 »

Maar Zonnet heeft niet zoveel klanten, KPN wel. Het is voor KPN ondoenlijk om alle gegevens over 1 jaar beschikbaar te houden. Uiteraard moeten de gegevens digitaal bewaard blijven, maar dat zijn 1-tjes en 0-letjes en geen gesprekskostenspecificaties.

Gesloten