LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gestolen gsm

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ceesk

gestolen gsm

Ongelezen bericht door ceesk »

Mijn gsm is gestolen. Ik dacht dat ik hem kwijt was en heb er nauwelijks aandacht aan besteed omdat het een ouwetje was en ik er bijna nooit mee belt. Een maand later kreeg een telefoonrekening van €700.-. De notaspecificatie was 21 A4tjes lang. De dief heeft met mijn gsm een kluis spelletje gespeelt 5005. Ik heb wel mijn nummer direkt geblokkeerd, maar het kwaad is al geschiedt.
Wie kan mij vertellen hoe ik in kontakt kan komen met de provider van dat spelletje? Misscien kan ik er dan achterkomen wie mij dat geflikt heeft.

kluiskraker

Re: gestolen gsm

Ongelezen bericht door kluiskraker »

op die 21 a4tjes zal naar ik aanneem een nummer staan dat gebeld werd om het kluisspel te spelen. Kun je via jouw mobiele telefoonaanbieder er niet achter komen wie de spelletjesaanbieder is? Stel dat dan kan, in hoeverre kan die jou echter helpen aan de gegevens van de speler? Heeft die zich moeten legitimeren met een officieel idenditeitsbewijs toen hij of zij zich als speler heeft aangemeld. Als het alleen maar terug te vinden is via het mobiele nummer dat is gebruikt om te spelen dan kom je weer bij jezelf terug. Want het abonnement stond op jouw naam. Succes.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hoi

5005 is of van Telitas of Netpress BV, een sms dienst waar je een Smart Roadstar mee kunt winnen.
Hopenlijk heb je hier iets aan:

Website / Teletekst www.mobiledreams.nl
Telefoonnummer helpdesk 020-640 3535
Openingstijden helpdesk 9:00 - 17:00 uur

E-mail helpdesk [email protected]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, maar wat heeft hij/ zij daar aan?
Ceesk is zelf verantwoordelijk voor zijn/ haar telefoon.
Hoe wil hij/ zij bewijzen dat zijn/ haar telefoon gestolen was?
Er is niet eens meteen aangifte van gedaan.
Hoe wil hij/ zij bewijzen dat hij/ zij het zelf niet heeft gedaan?
Kan hij/ zij niet.
Dus ik denk dat er niks anders op zit dan de rekening gewoon te betalen en in het vervolg beter op te letten.

Gesloten