| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geweigerd door Ben en Simyo wegens verblijfsvergunning.
Geweigerd door Ben en Simyo wegens verblijfsvergunning.
Ik woon bijna 12 jaar in Nederland, ben hier naar school gegaan en zorg voor mijn eigen inkomsten. Ik wilde een telefoon abonnement afsluiten voor mijn mobiele telefoon. Zowel Ben.nl alsmede Simyo.nl hebben een mooi abonnement. Toen ik met beide telecom-aanbieders contact zocht, kreeg ik de mededeling dat ik geen abonnement kon afsluiten aangezien ik een verblijfsvergunning heb en dit niet in het systeem kan! ??????
Dit is in mijn ogen de puurste vorm van discriminatie. Zijn er nog meer mensen die dit bij een van beide bedrijven heeft meegemaakt? Bij het meldpunt discriminatie heb ik hiervan al een melding gedaan en overweeg nu verdere stappen.
Mochten er nog meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt, meld u hier!
Met vriendelijke groet,
App
Dit is in mijn ogen de puurste vorm van discriminatie. Zijn er nog meer mensen die dit bij een van beide bedrijven heeft meegemaakt? Bij het meldpunt discriminatie heb ik hiervan al een melding gedaan en overweeg nu verdere stappen.
Mochten er nog meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt, meld u hier!
Met vriendelijke groet,
App
-
Pindakaaspotje
Re: Geweigerd door Ben en Simyo wegens verblijfsvergunning.
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Geweigerd door Ben en Simyo wegens verblijfsvergunning.
Hallo Pindakaaskopje,
Een oprechte reactie! Mijn dank daarvoor. Ik betwijfel of het juist de mensen met een verblijfsvergunning zijn die onder de categorie "wanbetalers" vallen. Daarbij gaat het om een abonnement voor een simkaart. Ik heb mijn eigen telefoon en wil ook geen dure "abonnement-telefoon". Ik ga er ook vanuit dat wanneer een klant een maand betalingsachterstand heeft, zijn nummer gemakkelijk door de provider kan worden afgesloten. Ik heb dan weliswaar een verblijfsvergunning, maar het grootste deel van mijn leven heb ik in Nederland doorgebracht.
Een oprechte reactie! Mijn dank daarvoor. Ik betwijfel of het juist de mensen met een verblijfsvergunning zijn die onder de categorie "wanbetalers" vallen. Daarbij gaat het om een abonnement voor een simkaart. Ik heb mijn eigen telefoon en wil ook geen dure "abonnement-telefoon". Ik ga er ook vanuit dat wanneer een klant een maand betalingsachterstand heeft, zijn nummer gemakkelijk door de provider kan worden afgesloten. Ik heb dan weliswaar een verblijfsvergunning, maar het grootste deel van mijn leven heb ik in Nederland doorgebracht.