LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GGN via Telfort
GGN via Telfort
3 jaar geleden heb ik een abonnement gehad bij Telfort. Wat een ***** bedrijf! Vanwege administartieve fouten kreeg ik 2 jaar geleden aanmaningen. Toen ik daarover contact opnam met de klantenservice. Het probleem werd erkent, excuses werden gemaakt. Na 1,5 jaar stuurde ze GGN (deurwaarders ) op mijn dak. Helaas zijn tijdens een verhuizing mijn bankafschriften van die periode verloren gegaan. Om nu na te gaan van wanneer de facturen precies zijn zodat ik kan aantonen dat ze al lang zijn betaald, heb ik middels 6 bezwaarschriften hierom gevraagd. Steeds geen gehoor, gewoon 0 reactie. Zelfs een op aangetekende brief aan de directie werd niet gereageerd. Wel blijft er om de 2 maanden een aanmaning op mijn mat vallen.Eén maal is telefonisch contact met mij gezocht.Uit de gesprek kwam naar voren dat de medewerkster mijn verhaal helemaal begreep. Ik was niet de enige gedupeerde. Het was niet voor niets dat GGN dit moest afhandelen. Het was zo'n rommel in de administratie van Telfort dat Telfort op deze manier nog iets probeerde te innen. Later is dit gewoon ontkent!!!!! Ik moet betalen, anders zijn de zeer hoog oplopende kosten voor mij... Het is zelfs zo erg gesteld met die administratie van Telfort, dat ze een cumulatieve rekening van de 2 zgn openstaande posten hebben opgeteld en deze\ als nwe factuur presenteren!!! Dit bedrag is dus 2 keer zo hoog als mijn maandelijkse kosten, tot op de cent precies, toch weigeren ze dit toe te geven. HOE KAN DIT??? IK WORD AL 3 JAAR LASTIG GEVALLEN, WAAROM KAN TELFORT ZOIETS ZOMAAR DOEN, ALS CONSUMENT STA JE MACHTELOOS. IMMERS, ER WORDT GEDREIGD MET TORENHOGE KOSTEN ALS JE NIET BETAALD. Toch betaal ik niet. Na een zeer onbeschofte brief van GGN dat ze niet meer inhoudelijk op de zaak in wensten te gaan ( ze weigerden mij gewoon de originele facturen in te zien )heb ik gebeld. Na een gesprek met een medewerker is mij beloofd om toch nog eens te gaan zoeken naar die facturen.