LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glas breekt bij Samsung S6 Edge Plus

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sandra16juni

Glas breekt bij Samsung S6 Edge Plus

Ongelezen bericht door sandra16juni »

In januari trotse bezitter geworden een Samsung S6 edge plus. Echter de 3e dag werd ik heel verdrietig. Ik wilde een tempered glas aanbrengen, zodat mijn glas goed beschermd zou worden. Met het aanwrijven van het tempered glas duwde ik op de halfronde zijde zo door het glas heen. Dit viel volgens de winkel niet onder de garantie. Dus laten maken op eigen kosten.

Paar maanden later heb ik hem helaas laten vallen, en heb er dus weer nieuw glas op laten zetten. Hij gaf voor de reparatie alleen nog licht flitsen.

Nog geen 3 weken laten zit ik een spelletje te spelen op mijn telefoon, en duw met mijn duim weer door het glas aan de zijkant en daardoor ook diverse barsten in het glas. De telefoon geeft weer alleen maar lichtflitsen zoals voor de reparatie.

Nu zegt Samsung dat dit gebruikersschade is, ja tuurlijk dat is toch altijd zo. Dus je mag de telefoon niet gebruiken, althans het scherm niet?

Ik durf hem nu niet meer te laten maken, want als ik hem ga gebruiken breekt het glas weer.

Heb al 6 of 7 samsung telefoons gehad, nog nooit geen gebroken glas gehad, en nu 3x in 3 kwart jaar. Dit is echt niet normaal. Dit half ronde glas is blijkbaar zo teer, dat je het niet aan mag raken.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 dec 2016 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast om strekking te verduidelijken

berndv

Re: Glas breekt bij Samsung S6 Edge Plus

Ongelezen bericht door berndv »

sandra16juni schreef:In januari trotse bezitter geworden een Samsung S6 edge plus. Echter de 3e dag werd ik heel verdrietig. Ik wilde een tempered glas aanbrengen, zodat mijn glas goed beschermd zou worden. Met het aanwrijven van het tempered glas duwde ik op de halfronde zijde zo door het glas heen. Dit viel volgens de winkel niet onder de garantie. Dus laten maken op eigen kosten.

Paar maanden later heb ik hem helaas laten vallen, en heb er dus weer nieuw glas op laten zetten. Hij gaf voor de reparatie alleen nog licht flitsen.

Nog geen 3 weken laten zit ik een spelletje te spelen op mijn telefoon, en duw met mijn duim weer door het glas aan de zijkant en daardoor ook diverse barsten in het glas. De telefoon geeft weer alleen maar lichtflitsen zoals voor de reparatie.

Nu zegt Samsung dat dit gebruikersschade is, ja tuurlijk dat is toch altijd zo. Dus je mag de telefoon niet gebruiken, althans het scherm niet?

Ik durf hem nu niet meer te laten maken, want als ik hem ga gebruiken breekt het glas weer.

Heb al 6 of 7 samsung telefoons gehad, nog nooit geen gebroken glas gehad, en nu 3x in 3 kwart jaar. Dit is echt niet normaal. Dit half ronde glas is blijkbaar zo teer, dat je het niet aan mag raken.
meerdere telefoons gehad waarbij u zomaar door het glas heen drukte? Ik heb wel eens gehoord van de tegenwoordig wat zwakkere schermen van samsung, maar er zo door heen drukken heb ik nog niet eerder gehoord eerlijk gezegd.

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

sandra16juni schreef: Nu zegt Samsung dat dit gebruikersschade is.
En wat zei de verkoper toen je het probleem daar melde? Die is natuurlijk verantwoordelijk voor de het leveren van een conform product en daar ben je natuurlijk heen gegaan met de klacht.

sandra16juni

Ongelezen bericht door sandra16juni »

Verkoper zei dat er geen garantie zat op het glas. En dat dat onder gebruikers schade valt.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

het lastige is dat de bewijslast bij u ligt. En het aanbrengen van een screenprotector, waarna het glas knapt op een drukpunt, is lastig aantoonbaar dat het gaat om een fabrieksfout.

Gesloten