LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede ervaringen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hubble

Goede ervaringen

Ongelezen bericht door Hubble »

Ik heb al vanaf 1999 UPC telefonie (Priority Telecom) en sinds die tijd heeft de telefoon er pas een keer ongeveer 1 dag totaal uitgelegen. Eind vorig jaar had ik wel problemen met de helpdesk ivm gedane toezeggingen ivm het downgraden van mij Classic Chello en het overzetten van mijn normale telefoon naar de digitale abonnement. Ik zou ook gebruik kunnen maken van de aanbieding van 6 maanden voor 4,95 door een aanbieding die in januari 2005 zou komen aan bestaande abonnees. Dit ging later echter niet door en kon dus gewoon 14,95 blijven betalen. Gelukkig kon ik de helpdesk ontwijken en kwam ik achter het nummer van een hogere mijnheer. Deze heeft mij zeer correct en vlot geholpen en mij het verschil (6 x 10 euro) gecrediteerd. Het downgraden van Chello liep ook niet echt soepel, UPC bleef mij namelijk gewoon zelfs 2 maanden na overzetten Classic berekenen en leveren ipv Light. Echter na tussenkomst van dezelfde mijnheer werd mijn abonnement met terugwerkende kracht gecrediteerd, en de downgradekosten ongedaan gemaakt. Zo kan het dus ook. Ook de helpdesk bereikbaarheid is fors verbeterd. Ik vind het wel zo eerlijk om ook mijn verhaal te vertellen dat het dus niet alleen kommer en kwel is daar bij UPC. Er zijn zeker nog zaken voor verbetering vatbaar bij UPC maar er zit wel schot in.
Willem

Nieuwschierig

Re: Goede ervaringen

Ongelezen bericht door Nieuwschierig »

Ik heb digitale telefonie en ben ook zeer tevreden 1 keer geen kiestoon gehad maar dit was makkelijk te verhelpen door het modem zonder stroom te zetten en hem te herstarten.
Ook chello gaat prima heb zelf light en kan nu onberkt downloaden..... goede zet van UPC

lolsmurf

Ongelezen bericht door lolsmurf »

ook ik heb een goede ervaring met telefonie, ok ik heb het pas 4 dagen, maar toch. ok 1 foutje het nummer op het contract is dusniet mijn nummer hahaha! maar ff mn mobiel over laten gaan en ik wist mijn eigen nummer dus echt een groot probleem was hetniet!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gefeliciteerd, slechts een foutje in de vier dagen is voor UPC een voortreffelijk resultaat.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al meer dan 40 jaar telefoon via KPN, en al die tijd nooit geen foute factuur gehad, en heeft er de telefoon slechts 1 keer uit gelegen, en dat ook nog door een grote stroomstoring, dus ook nog eens buiten de schuld van KPN.

DAT NOEM IK NOG EENS EEN PRESTATIE !!!!!!!

En dan vind jij het van upc een prestatie dat in 4 dagen tijd "slechts" van 1 storing sprake is, dan ben je vlug tevreden.

Dan liever iets meer betalen, maar ook betwijfel ik of dit wel zo is, over langere tijd genomen.

lambertus

Ongelezen bericht door lambertus »

Sinds 30 maart aangelegen en nog geen verbinding

Annemoon

Ongelezen bericht door Annemoon »

wij hebbeb ongeveer 2.5 jaar UPC telefoon, Helmond....
nooit geen klachten over gehad, behalve bij t aanleggen hadden ze kabeltjes verwisseld, tot 2 keer toe, 2 dagen geen telefoon, tot onze zoon er naar keek, en t in orde maakte,

internet gaat ook snel, ligt er niet veel uit, af en toe eens even, ik ben er tevreden over.

een probleem is, dat mijn zoon internet wil betalen, en wij de telefoon,
eerst hadden we internet kosten, werd ook van zijn rekening afgeschteven, tot wij overgingen op UPC telefoon...
dat kan dus niet, bij UPC
een rekening voor alles. anders wordt t te moeilijk..

Na een hele hoop gedoe, wat niks oplost, krijgen wij de internet rekening bij de telefoonkosten, maar wel op zijn naam. en ons bankrekening nummer.

ik betaal dat graag voor hem, maar t klopt niet, dat je dat niet kunt veranderen.
dus we laten t maar zo.....

Gesloten