LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede Orangecontract, Alleen levert Orange [b]niet[/b]

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lloyd

goede Orangecontract, Alleen levert Orange [b]niet[/b]

Ongelezen bericht door Lloyd »

In mei hebben we gezocht naar een juist mobiel abbonnement voor mijn dochter. Uiteindelijk kwamen we uit bij een bundel van Orange van € 120,00 waarin ook € 20,00 beltegoed zat. Verder per maand 300 sms'jes als je in de maand ervoor met minimaal € 10,00 opwaardeert.

De € 20,00 beltegoed is verdeeld in € 5,00 zodra je activeert en € 3,00 per maand.
Die € 3,00 per maand komt er mar niet bij. Ook na diverse telefoontjes naar de klantenservice gebeurt en niets.
Dit betekent dat ik nog steeds € 15,00 euro, dat is 12,5 % teveel betaald heb voor het abbonnement.

Zojuist met de afdeling verkoop gebeld, 0800 9262366, die wist te melden dat ze ook niks konden doen en ook gen contact hebben met de klantenservice. Vandaar dat de klachten dus niet doorkomen en er niets gebeurt.

Verder op 27 november het beltegoed opgevwaarddert met € 10,00.Wat denk je. Op 1 december wel alle het sms-tegoed van november weg, maar niets van die 300 erbij. Die kwamen op 6 december pas.

Graag hoor ik mensen die vergelijkbare ervaring hebben om iets tegen Orange te ondernemen. Ik voel me in ieder geval bedonderd door Orange. Ben overigens wel beniewd wat Orange directeur Crex hierop te melden heeft.

Petrae

Re: goede Orangecontract, Alleen levert Orange [b]niet[/b]

Ongelezen bericht door Petrae »

Beste Lloyd, zou je mijn bericht van een dag geleden eens kunnen lezen? Dat lijkt er wel wat op..

Lloyd

Re: goede Orangecontract, Alleen levert Orange [b]niet[/b]

Ongelezen bericht door Lloyd »

Ik heb het gelezen,
Weer en typisch geval van klantverlakkerij. Begin december heb ik ook geen 300 sms'jes gekregen. Dit werd 5 december. Wel waren ze zo leep om de overgebleven sms'jes van november meteen af te boeken. Ook het beltegoed van € 15,00 is nog steeds niet bijgeschreven. Als ik in de winkel kom wordt er gemeld dat er aan gewerkt wordt. Volgens mij gewoon gelul. Ze gaan er maar vanuit dat je er niks tegen kan doen. En gelijk hebben ze. Benader maar een deurwaarder om het te innen. Kan ook niet, staat niet in verhouding.

Dus hoort zegt het voort.

"Orange belazert de boel en doet er niets aan om de klant op welke wijze dan ook tegemoet te komen."

Gesloten