| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis bellen, iemand ervaring ?
Gratis bellen, iemand ervaring ?
Heeft iemand ervaring met de firma "Tele06"...http://www.tele06.nl/nl/index.htm
Het 'klinkt' allemaal geweldig maar is het ook zo geweldig ?
"3210"
Het 'klinkt' allemaal geweldig maar is het ook zo geweldig ?
"3210"
Re: Gratis bellen, iemand ervaring ?
Gratis bellen bestaat niet, ze moeten toch ergens de centen vandaan halen. Waarschijnlijk wordt je bestookt met reclame of zo, voor je een normaal gesprek kunt voeren.
-
Cuba Libre
Was zelf ook behoorlijk sceptisch maar heb vanuit een prepaid kaartje wat ik toch nog had liggen 5 minuten voor nederlands mobiel tarief naar Australië gebeld
't werkt gewoon. Weet nu wel wat ik met de overgebleven minuten uit mijn bundel ga doen 
Kijk toch weer iemand gelikkig gemaakt !Geplaatst op 25 Okt 2005 12:57 door Cuba Libre
--------------------------------------------------------------------------------
Was zelf ook behoorlijk sceptisch maar heb vanuit een prepaid kaartje wat ik toch nog had liggen 5 minuten voor nederlands mobiel tarief naar Australië gebeld 't werkt gewoon. Weet nu wel wat ik met de overgebleven minuten uit mijn bundel ga doen
"3210 "
-
Cuba Libre
Omdat ik niet de beschikking heb over een vaste lijn vallen voor mij de 1649 etc af. Nu kan ik dus zonder bijkomende kosten lekker vanuit mijn bundel ( die ik toch nooit op krijg) naar het buitenland bellen.
Prima service dus van tele06
Iemand anders ervaringen?
Prima service dus van tele06
Iemand anders ervaringen?
Ik heb naar Engeland gebeld en het werkt echt!