LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis lokaal bellen via 1609 code:

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rolandroland

Gratis lokaal bellen via 1609 code:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Dames en heren,

Je kan gratis lokaal bellen via 1609 code. Ook de aangrenzende netnummers vallen binnen uw regio. Om u aan te melden:

www.1609bellen.nl buiten de regio betaalt u 1 euro cent per minuut.

Wilt u echter ook buiten de regio gratis bellen (u betaalt alleen start tarief van 4 euro cent) dan kunt u beter via 1649 bellen: www.bel1649.nl

Alles is gratis. Men hoeft niet zoals bij Tele2 geld te betalen per maand.

Via 1609 belt u voor 1 eurocent per minuut buiten de regio via 1601 belt u slechts voor halve cent per minuut misschien dat ze daarmee de kosten er weer willen uit halen.

Via 1601 kunt u ook gratis bellen alleen dan in de daluren www.bel1601.nl

AL deze code's zijn van de zelfde maatschappij!

Meer info: www.bellen.com

Gast

Re: Gratis lokaal bellen via 1609 code:

Ongelezen bericht door Gast »

kan dat wel? :shock:

Rolandroland

Ja dat kan blijkbaar. Snap niet wat hun strategiën zijn echter. Want zij moeten immers ook bel minuten inkopen bij de 'lachtende derde' KPN telecom!

yvon w

Ongelezen bericht door yvon w »

hou er wel erg in dat je wel een starttarief moet betalen, niet dat dat veel is, maar het is dus niet volledig gratis. ik kan alleen geen voorwaarden vinden in de site van 1649. is het allemaal wel te vertrouwen? graag zou ik hier wat informatie willen krijgen van mensen die het ook gebruiken. groetjes, yvon

Rolandroland

Ik bel er al jaar mee met www.bel1601.nl daarmee geen problemen ondervonden. Via, via hoor ik wel van mensen dat ze spook rekeningen hebben ontvangen. Ze belden altijd voor 10 euro bleek het opeens 75 euro te zijn. Maar ja gemiddelde prijs en eens uitsteker zegt natuurlijk niets. Je kan online kijken naar welke nummers je hebt gebeld.

1601 staat in de Consumentengids vermeldt maar dat zegt niets natuurlijk.

dannie

Ongelezen bericht door dannie »

De algemene voorwaarden van 1649 kan je vinden op de website, onderaan in de blauwe balk.
Ik heb nog niet zo heel lang ervaring met 1601/1609/1649, maar tot nu toe wel goeie.

WangXi

Ongelezen bericht door WangXi »

Ik heb al ongeveer twee jaar zeer positieve ervaringen met bel1601 en bel1649. Heb beide bedrijven bij meerdere vrienden en familieleden aanbevolen en ik heb tot nu toe geen slechte geluiden gehoord. In tegendeel.... alleen maar positieve.

Kijk inderdaad op www.bellen.com voor de meest recente info en laat je niet foppen door bedrijven waarbij je een vast maandbedrag voor onbeperkte belminuten moet inleggen. Tenzij je heeeeel veel belt, ben je vaak goedkoper uit met de hierboven genoemde aanbieders. :wink:

Gesloten