LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis telefoon KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
braunie

Gratis telefoon KPN

Ongelezen bericht door braunie »

vorig jaar dec. 2009 overgestapt naar KPN internet plusbellen standaard
mij was een gratis telefoon beloofd te weten een Chicago dect telefoon
Echter na verschillende telefoontjes en E mails nog steeds niets ontvangen, laatste reactie van KPN was waarschijnlijk op=op
Ik had me echter na 2 dgn dat de actie inging al overgestapt , 2weken na mijn overstappen werd er nog steeds met gratis telefoon geadverteerd
Het lijkt er op om gewoon klanten binnen te halen en zich niet te houden aan de afspraak

Wie heeft ook deze ervaring

queenfan

Re: Gratis telefoon KPN

Ongelezen bericht door queenfan »

Ga eens naar de primafoon, en voolgens mij is deze actie op=op

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Wat zou je bij Primafoon moeten doen dan? Daar is die actie laatste maanden niet geweest.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Primafoon is van KPN en die zouden de actie ook wel gehad hebben, nee heb je ja kun je krijgen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De advertentie is op contract dus kan nog geplaatst worden ondanks dat deze op is.

Wel slordig en waar gaat U volgend jaar naar toe omdat U boos is?
Mail eens naar KPN en dreig met opzeggen als je niet alsnog deze of een gelijkwaardige zou krijgen.

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Primafoon is van KPN en die zouden de actie ook wel gehad hebben, nee heb je ja kun je krijgen.
Zoals ik zeg: die actie is de afgelopen maanden (zeg maar ruim een jaar) NIET in de Primafoon/KPN winkel geweest. Niet geweest, snap je?

Gesloten