Ik zou graag willen weten of meer mensen met het volgende probleem zitten.
Vorige rond oktober hebben wij een abbonement afgesloten bij Orange en daarbij kreeg je een weekje gratis vakantie in Europa. Op 8 juni 2004 dacht ik van laat ik eens gaan bellen met Orange. Het nummer wat is aangegeven heb ik meerdere malen gehoord en hierin zeggen ze langer dan 15 minuten wachttijd te hebben en dan wordt de lijn verbroken. Nou krijg je daarbij ook een telefoonnummer wat je als alternatief kunt bellen. Maar daar werd ik niet echt heel vriendelijk geholpen en was de telefoniste erg kortaf. Na wat gegevens te hebben doorgegeven zou ik binnen binnen 10 werkdagen worden teruggebeld. Op 16 juni dus inderdaad binnen 10 werkdagen werden weer mijn gegevens gevraagd en mijn eventuele voorkeuren qua bestemmingen. Ik geef netjes Spanje, Frankrijk en Duitsland op. Er zou gekeken worden en ik werd zo spoedig mogelijk teruggebeld. Vandaag 21 juni 2004 krijg ik een emailbericht van Orange met daarin dat zij helaas geen vakantie hebben kunnen vinden voor ons op de door ons doorgegeven data vertrek 7 en 14 augustus. Wat ik al verwachtte en waar ik tijdens het afsluiten van mijn abbonement al bang voor was is dus uit gekomen. Zij kunnen hun afspraken niet na komen. De voucher is tot 31 oktober 2004 geldig en de boeking moet worden gedaan voor uiterlijk 31 juli 2004. Ik voel me echt genaaid en dat terwijl de diensten van Orange wel perfect zijn. Maar door dit voorval neem ik dus geen verlenging op mijn abbonement. Graag zou ik willen weten of hier meer mensen last vna hebben?? Zoja laat me dit dan per mail of per forum weten en misschien kan Radar hier iets in betekenen.
Ik ben erg benieuwd en ben bang dat hier meer mensen de dupe van zijn en ik echt niet de enige ben.
Ik hoor het dus graag.
Groetjes,
Danielle van Schaik