Hallo ik heb een vraag hier heeft iemand er ooit van gehoord dat je als je je mobiel ter reparatie aanbied bij de provider en er mankeren meer dingen aan dat je VERPLICHT bent om alle reparaties te laten uitvoeren? en dat de klant hierin geen keus heeft volgens TELE2.
het zit zo mijn mobiele telefoon laad niet meer op op de een of andere manier is mijn laadconnector beschadigd. Ik ging op internet zoeken en de meeste telefoon winkels verhelpen dit voor ongeveer een € 50,-. Nu had ik zoiets van ach nee ik ga hem laten maken waar ik hem gekocht heb TELE2 dus, maar mijn telefoon had ook een barst in het scherm niet dat ie daardoor minder functioneerd maar ik stuur hem op omdat ie niet meer oplaad. Nu na een paar dagen krijg ik een offerte van € 313,- ik bellen natuurlijk en vragen waar ze deze prijs op gebaseerd hebben. Nou zegt de beste man er zat ook een barst in het scherm en samen met uw laadconnector kost dat die prijs. Ik zei maar ik wil die barst helemaal niet gemaakt hebben alleen dat ie weer oplaad. word er tegen mij gezegd meneer u heeft daar geen keus in het is alles of niks GRRRRR wie zijn telefoon is dit? dacht van mij maar mag niet beslissen wat ik laat maken???? Heeft iemand hier ooit van gehoord?
gr Rein
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grrrr Tele2
Re: grrrr Tele2
Tele2 heeft een garantieservice, geen reparatieservice. Reparaties binnen de garantie worden kosteloos uitgevoerd. Valt iets buiten de garantie en wordt er gerepareerd, dan dient het toestel het servicecenter weer inclusief garantie verlaten. Een barst in het scherm betekent een mankement, dus moet ook gerepareerd worden. Een reparatie die in opdracht wordt uitgevoerd door een door u gekozen partij voert gewoon de opdracht uit. Zij hoeven zich niet aan afspraken te houden. U heeft immers alleen 3 maanden garantie op de reparatie en meer niet.
Re: grrrr Tele2
Jahoor, zo werkt garantie, wat zoals al hierboven uitgelegd is, iets anders is als een 1 op 1 reparatie opdracht die je zelf geeft aan een reparateur.rein1971 schreef:Hallo ik heb een vraag hier heeft iemand er ooit van gehoord dat je als je je mobiel ter reparatie aanbied bij de provider en er mankeren meer dingen aan dat je VERPLICHT bent om alle reparaties te laten uitvoeren? en dat de klant hierin geen keus heeft volgens TELE2.
het zit zo mijn mobiele telefoon laad niet meer op op de een of andere manier is mijn laadconnector beschadigd. Ik ging op internet zoeken en de meeste telefoon winkels verhelpen dit voor ongeveer een € 50,-. Nu had ik zoiets van ach nee ik ga hem laten maken waar ik hem gekocht heb TELE2 dus, maar mijn telefoon had ook een barst in het scherm niet dat ie daardoor minder functioneerd maar ik stuur hem op omdat ie niet meer oplaad. Nu na een paar dagen krijg ik een offerte van € 313,- ik bellen natuurlijk en vragen waar ze deze prijs op gebaseerd hebben. Nou zegt de beste man er zat ook een barst in het scherm en samen met uw laadconnector kost dat die prijs. Ik zei maar ik wil die barst helemaal niet gemaakt hebben alleen dat ie weer oplaad. word er tegen mij gezegd meneer u heeft daar geen keus in het is alles of niks GRRRRR wie zijn telefoon is dit? dacht van mij maar mag niet beslissen wat ik laat maken???? Heeft iemand hier ooit van gehoord?
gr Rein