LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM bestellen via gsmstunter.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chicane

GSM bestellen via gsmstunter.nl

Ongelezen bericht door chicane »

Ik ben van plan om een gsm te bestellen via GSMstunter.nl. k Heb t contract zelfs al uitgeprint, maar ik vroeg mij af of zij betrouwbaar zijn en of er geen adders onder het gras zitten, die ik over het hoofd zie. Zijn er mensen die slechte ervaringen gehad hebben met dit bedrijf?

linda

Re: GSM bestellen via gsmstunter.nl

Ongelezen bericht door linda »

hoi, nou ik heb laatst een telefoon gekocht met abbonement
bij gsmstunter eerlijk gezegd vond ik het prima geregeld!!
ik stuurde contract op volgende al een email met ontvangst bevestiging toen en dag later een mail dat de telefoon op de post was gegaan en de volgende dag had ik um in huis.Ook mijn neefje heeft dit gedaan en ook heel snel en klantvriendelijk.ik ben tevreden.!!

Chicane

Ongelezen bericht door Chicane »

Bedankt voor je reactie, goed om te lezen! Ik heb dit via een ander gehoord die er ook positief over was, dus t klonk allemaal wel goed, maar de prijzen zijn daar echt stuntprijzen dus ik wil t graag zeker weten

top!

Ongelezen bericht door top! »

Super!
Ik ga ook kijken

Koos Koets

Ongelezen bericht door Koos Koets »

Als je meer informatie over een shop wilt of de goedkoopste telefoons wilt hebben moet je op www.telecomvergelijker.nl kijken. Daar worden prijzen vergeleken van online-telecomwinkels

Gesloten