LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM BOX(ONLINE WINKEL)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

GSM BOX(ONLINE WINKEL)

Peiling eindigde op 01 apr 2008 17:01

Telefonie
0
Geen stemmen
Gsm
1
100%

Totaal aantal stemmen: 1

knobbeboy

GSM BOX(ONLINE WINKEL)

Ongelezen bericht door knobbeboy »

IK heb een Nokia n73 gekocht bij GSM BOX te Amsterdam.
Ze hebben mij belooft dat ik een 1 jarig contract zou krijgen bij mijn provider,dit staat zo ook op papier vastgelegt.Nu weet alleen mijn provider daar niks van en ze willen het ook niet aanpassen, als ik nu GSM BOX probeer te bereiken via de telefoon of via de mail dan krijg je geen antwoord.het antwoordapparaat geeft aan wanneer ze te bereiken zijn en als je dan om die tijd belt,krijg je weer het antwoordapparaat.wie kan mij helpen om toch het contract te laten omzetten naar een 1 jarig contract zoals vastgelegt op papier.

gravedigger

Re: GSM BOX(ONLINE WINKEL)

Ongelezen bericht door gravedigger »

Heb je die toezegging op papier of mail? Anders is ie niks waard/ Op hum site staat duidrlijk bij een 2 jarig Vodafone contract.

knobbeboy

Ik heb Hi als provider en heb het op papier en heb er ook voor betaald

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dan zal je het toch met GSMbox moeten oplossen. Met hun heb je het abo afgesloten. Hi incasseert alleen maar de belkosten gedurende 2 jaar zoals in hun voorwaarden staat..

knobbeboy

Dat is nu ook het probleem GSM-BOX die laat niks meer van zich horen en als we bellen of mailen,of we krijgen de hele dag het antwoord apparaat of de mail wordt gewoon niet beantwoord

Gesloten