| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsm en umts telefoons ernstig schadelijk voor de gezondheid
-
Flierp
Re: gsm en umts telefoons ernstig schadelijk voor de gezondheid
Oh nee! dan ga ik vast dood gezien ik de hele dag pal onder een umts signaal versterker sta!
-
Gast
vrijwel alles is kankerverwekkend en schadelijk...in de stad lopen en uitlaatgas inademen, op het platteland fietsen en biogas inademen, van friet word je dik...blablabla...ofwel lulkoek jodukus kwak
-
Predicador
Volgens mij steekt dit onderwerp zo eens in de 3 a 4 maanden de kop op. Het is reeds behandeld en mijn mening is dat deze discussie dan ook verder nutteloos is om opnieuw te beginnen.
Voor de topicstarter: gebruik ook eens de zoekmachine van het forum om te kijken of je onderwerp er wel bij staat. Of neem een hobby of zo.
Voor de topicstarter: gebruik ook eens de zoekmachine van het forum om te kijken of je onderwerp er wel bij staat. Of neem een hobby of zo.
-
Dus
Is het niet zo dat alles slecht is.
een magnetron zend ook straling uit.
friet is vet en niet goed voor je gezondheid.
een computer zend ook straling uit.
een radio werkt ook met radiogolven en deze zijn ook niet goed voor je.
enz enz enz
Kortom zo kun je wel door blijven gaan.
Het zal best dat zo'n mast straling uitzend maar het zal echt niet zo heel erg zijn anders zouden ze allang verboden zijn.
een magnetron zend ook straling uit.
friet is vet en niet goed voor je gezondheid.
een computer zend ook straling uit.
een radio werkt ook met radiogolven en deze zijn ook niet goed voor je.
enz enz enz
Kortom zo kun je wel door blijven gaan.
Het zal best dat zo'n mast straling uitzend maar het zal echt niet zo heel erg zijn anders zouden ze allang verboden zijn.
-
Tosbaga
We hebben nu al meer dan 10 jaar gsm, volgens mij is er niemand aan dood gegaan. Dat er teveel straling om ons heen is, gsm, umts, wifi, bluetooth, infrarood, ethernet, ben ik het compleet mee eens, maar er is gewoon geen goed wetenschappelijk onderzoek wat uitsluitsel geeft hierover. Voorlopig moeten we het ermee doen. Je kan technologische ontwikkelingen toch niet stoppen...
Er was op een gegeven moment een bericht in de krant over een groep flat bewoners. deze kregen allemaal rare verschijnselen en ziektes, over al pijn en last, na het plaatsen van een umts antenne. Het grappige was dat de antenna niet eens aangesloten was en dus geen signaal verzond of ontving, hij stond gewoon uit...
Er was op een gegeven moment een bericht in de krant over een groep flat bewoners. deze kregen allemaal rare verschijnselen en ziektes, over al pijn en last, na het plaatsen van een umts antenne. Het grappige was dat de antenna niet eens aangesloten was en dus geen signaal verzond of ontving, hij stond gewoon uit...
-
Gast
Stelletje .......
-
Intelligent persoon.
Het niveau is hier ver te zoeken.
het is wel degelijk bewezen; en er zijn wetenschappelijke onderzoeken genoeg die bewijzen stellen.
www.stopumts.nl
Eerst kijken, dan zeuren!
www.sotnederland.tk
Prof M. S.
p.s. mijn inkomen zul je nooit verdienen....................................
het is wel degelijk bewezen; en er zijn wetenschappelijke onderzoeken genoeg die bewijzen stellen.
www.stopumts.nl
www.sotnederland.tk
Prof M. S.
-
Gast
mijn inkomen zul je nooit verdienen...is het zo weinig dan???ongelofelijke eikel 
-
Gast
www.stopumts.nl
www.sotnederland.tk
Prof M. S.
Whahahahaha en dat noemt zich intelligent, hahahahahaha
-
Gast
Prof M. S.
nu ben ik nog misselijker !!!!
wat ben jij een walgelijke vlek .....
intelligent ???? whahahahahaha
meer super stupid !!!!
tjee sukkel .....
-
Dus
Wat ben jij een ontzettende zakGeplaatst op 15 Apr 2005 03:23 door Intelligent persoon.
--------------------------------------------------------------------------------
www.stopumts.nl
www.sotnederland.tk
Prof M. S.
-
oke
wat een mega zak hooi is die prof huppelepup !! buzzz off knakker ! 
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie